اخبار بازی

کمپانی Warner Bros از Nintendo NX پشتیبانی خواهد کرد

 

کمپانی «Warner Bros» تایید کرد که از کنسول بعدی نینتندو تحت اسم رمز NX، پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 src=https://wallpicshd.com/wp-content/uploads/2013/07/Batman-Arkham-City-Armored-Edition-Wide-1024x576.jpg style=

 

Warner Bros، ناشر عناوینی چون سری «Batman: Arkham»، «Lego» و البته «Mortal Kombat»؛ متعهد شد که از کنسول بعدی نینتندو نیز حمایت خواهد کرد.

در مصاحبه با «VentureBeat»، آقای «David Haddad» از کمپانی ناشر، پشتیبانی از کنسول‌های جدید «ایکس‌باکس اسکورپیو» و «نینتندو NX» را حتمی دانست.

 

«ما رابطه بسیار خوبی با کمپانی‌های عرضه کننده کنسول داریم و اعتقادمان بر آن است که نقشی اساسی در این زمینه بازی می‌کنیم. با توجه به آنچه که در E3 2016 معرفی شد، من طرفدار چرخه کنسول‌ها هستم. زمانی که گیمرها وقت صرف کنسول‌ها می‌کنند و محتوای مورد توجهی بدست می‌آوردند. اینجاست که ناشران می‌توانند از فضای به وجود آمده بهره برده و سود بیشتری به دست آورند. ما مدام در حال تصمیم‌گیری برای حرکت آینده خود هستیم، ولی پشتیبانی از کنسول‌های جدید، حتمی است.»

 

در حالی که بسیاری از ناشران با توجه به فروش کم Wii U، در ادامه از آن حمایت نکردند، کمپانی Warner Bros در پشتیبانی از Wii U سهم به سزایی داشت. برای مثال عنوان «Batman: Arkham City Armoured Edition» یکی از آثار خاص عرضه شده توسط آن‌ها برای کنسول نینتندو بود.

کنسول بعدی نیتندو که فعلا با اسم رمز NX شناخته می‌شود، برای عرضه در مارس 2017 برنامه ریزی شده است. بر طبق شایعات، کیت‌های توسعه NX، از ماه مارس 2015 در اختیار سازندگان قرار گرفته است.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا