اخبار بازی

کلیف بلزینسکی: Gears Of War 4 همه را شگفت زده خواهد کرد

آقای کلیف بلزینسکی، خالق سه گانه «Gears Of War»، طی صحبتی با نویسنده «Gears Of War 4» به این نکته پی برد که داستان «Gears Of War 4» عالی بوده و طرفداران سری «GeOW» را شگفت زده می‌کند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید. 

بر اساس اطلاعاتی از بخشی از داستان که نویسنده «GeOW 4» به کلیف بلزینسکی داد، داستان به گونه ای بود که خالق این فرانچایز آن را سوپرایز کننده قلمداد کرد.

کلیف بلزینسکی همچنین پشتیبانی خود را از سازنده «GeOW 4» به صراحت اعلام کرد. نام استدیوی سازنده بازی Coalition است که سال 2014 مایکروسافت این ای پی را خرید و حق مالکیت آن را دارد. 
در ادامه به این نکته اشاره کرد که هیچ در خواستی از وی جهت مداخله و مشارکت در ساخت «GeOW 4» نشده است ولی هرچند او این را نیز گفت که دوست دارد از ایده‌هایش به منظور بازخودهای بازی استفاده کنند. 

بتای بخش چند نفره «GeOW 4» در بهار امسال در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین بازی «GeOW 4» در پاییز امسال عرضه خواهد شد. بیش از 1 میلیون نفر نسخه «Ultimate Edition» را خریده‌اند که ریمستر اولین سری از این فرانچایز است. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا