اخبار بازی

کارگاه تخصصی بررسی ویژگی‌های پیشرفته موتور Unity برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی بررسی ویژگی های پیشرفته موتور Unity بیست و پنجم 25 آبان ماه _پنجشنبه_در انستیتو ملی بازی سازی برگزار می شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،این کارگاه تخصصی با موضوع برنامه نویسی و طراحی کددر سطح پیشرفته پنجشنبه 25 آبان از  ساعت 16 در انستیتو ملی بازی سازی برگزار می شود.
پیش نیاز مطالب،آشنایی کلی با unity،نوع کارگاه،  ارائه مطلب و هزینه دریافتی از دانش آموختگان 150هزارریال است.
 این کارگاه سعی در توضیح بخش های مختلف Unity و معرفی ویژگی های پیشرفته آن را از نگاهی نسبتا سطح پایین دارد همچنین در این کارگاه به معرفی و توضیح چگونگی کارکرد Unity و بخش های مختلف، با هدف تولید آسانتر بازی و تولید بازی های بهتر و سریعتر، می پردازد. اجرای scriptها و رابطه آن ها با engine اصلی،Mono and .NET Framework،Component ها، scriptable objectها و classهای دیگر،garbage collection and automatic memory management،Physics engine و objectهای مختلف آن ، rendering pipeline and it's paths،culling ،مسیر یابی و حرکت ،  conditional compilation ،draw callها و سهم CPU و GPU در rendering ، ویژگی های مربوط به audio ، Profiler ،معرفی ویژگی های پیشرفته تولید (scriptهای درون Editor و سفارشی کردن خط لوله Import و …) وبازی های شبکه ای و چند نفره  را می تواناز مطالب اریه شده در این کارگاه برشمرد.
دستاورد نهایی برای حاضرین در این کارگاه ها شامل:"شرکت کنندگان جلسه را با درک بهتری از Unity و روش کارکرد آن و دانش خوبی از ویژگی های پیشرفته Unity ترک خواهند کرد. برای مثال آن ها خواهند دانست که چرا بازیشان کند اجرا می شود و یا باید کجا دنبال دلیل آن بگردند. می دانند کجا باید از path finding استفاده کنند و یا مزایای trigger ها نسبت به rigidbody ها (Physx actors) چیست. می دانند که Unity چگونه اجرا می شود و هنگامی که Unity سعی می کند در هر فریم توابع Updateشان را صدا بزند چه اتفاقی می افتد. آن ها ایده هایی راجع به چگونگی بهتر کردن محیط کار برای پروژه و تیم خود را خواهند داشت." است.
انستیتو ملی بازی سازی در جهت ارتقای سطح علمی بازی سازان و متخصصین نرم افزار، در حوزه ی مباحث فنی اقدام به برگزاری کارگاه های تخصصی کرده است.
برگزاری چنین رویدادهایی کمک به سزایی در جهت به اشتراک گذاری جدیدترین دستاوردهای علمی و تجربیات فعالان این حوزه خواهد کرد.
علاقه مندان برای آگاهی بیشتر از کارگاه تخصصی بررسی ویژگی های پیشرفته Unity می توانند به آدرس اینترنتی http://irangdi.com مراجعه کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا