اخبار بازی

پوستر چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران رونمایی شد

سخنگوی بنیاد‌ ملی ‌بازی‌های‌رایانه‌ای از رونمایی پوستر چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران خبر داد و گفت: این جشنواره 21 مهرماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد‌ ملی ‌بازی‌های‌رایانه‌ای،"هادی کافی"با بیان اینکه گربه ایرانی به عنوان کاراکتر جشنواره انتخاب شده است،افزود: کاراکترچهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را "علی رادمند" طراحی کرده است.

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی‌های رایانه‌ای، برگزار می‌شود.

ارتقاء و رشد کمی و کیفی تولیدات، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش جویان و دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی، نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های جوانان و معرفی بازی های برجسته به عنوان الگوهایی برای صنعت بازیسازی از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی به شمار می رود

مراسم اختتامیه جشنواره یادشده با حضور مسوولان و چهره‌های فرهنگی و هنری کشور ساعت 18در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می شود.

 

 src=/files/Poster12.jpg style=

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا