اخبار بازی

پورت Final Fantasy 15 برای PC در صورت تحقق، بیشتر از یک سال به طول خواهد انجامید

هاجیمه تاباتا [Hajime Tabata] کارگردان بازی Final Fantasy 15، بیان کرده که در صورتی که تیمش تصمیم به پورت این بازی برای رایانه‌‌های شخصی، این عمل بیش از یک سال زمان خواهد برد.

در گفتگوی اخیر وی با وب‌سایت اسپانیایی Vida Extra، که توسط WCCFtech ترجمه شده است، تاباتا بیان داشت که استودیوی وی برای ارائه‌ی ک نسخه بهتر از نسخه‌های کنسولی این بازی تلاش خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد:" این یک فرضیه است، در مورد واقعیت صحبت نمی‌کنم، تنها یک ایده است. یک [کار] مثل این بیش از یک سال از وقت ما را خواهد گرفت. ما باید ابتدا به بهینه‌سازی موتور بازی‌سازیمان بپردازیم، که البته کار سخت و پر زحمتی‌ست، پس از آن نیز به توسعه‌ی [این بازی برای PC] بپردازیم."

ماه آوریل [Avril] بود که تاباتا بیان داشت، شرکت Square Enix در حال بررسی عرضه‌ی بازی مورد انتظار Final Fantasy 15 برای PC [البته پس از انتشار نسخه‌های کنسولی] می‌باشد. وی آن زمان در این مورد گفت:" در حال حاضر ما تصمیمی نگرفته‌ایم. ما هنوز در حال بررسی مسائل هستیم."

بازی مورد انتظار Final Fantasy 15، در روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا