اخبار بازی

پروژه Half-life به خاطر سیاست های کمپانی Valve مرده است

طبق شایعات منتشر شده، پروژه ساخت Half-life 3 هیچوقت وجود نداشت و هیچوقتم ساخته نخواهد شد.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

ادامه Half-life ممکن است هیچوقت ساخته نشود و Half-life 3 هیچوقت به طور رسمی ساخته نمی شود. طبق گزارشات منتشر شده از منابع مختلف و مصاحبه با اینسایدر ناشناس Valve.

قبلا وبسایت GameInformer نمونه های اولیه مراحل ساخت عنوان Half-life 3 را افشا کرده بود. طرفداران میخواستند بدانند این همه حجم زیاد اطلاعات از کجا آمده است. امروز GameInformer مصاحبه ای با منبعی ناشناس ترتیب داده است.

با هم نگاهی داشته باشیم به مصاحبه GameInformer با این منبع ناشناس:

«چیزی به اسم Half-life 3 وجود ندارد. Valve هیچوقت Half-life 3 معرفی نکرد. آنها بعد از عرضه Half-Life 2 آمدند و به ما گفتند بازی سه قسمتی خواهد بود. ما فقط آن دو بازی را ساخته بودیم قول قرار های داده شده اما وعده ها برآورده نشد. و ما هر فکری که در مورد بازی کامل یا ادامه آن داشتیم هیچوقت رنگ واقعیت به خود نگرفت.»

در همان زمان بود که کمپانی Valve اعلام کرد هرکسی که می تواند برای روی پروژه ای مرتبط با Half-Life کار کند منبع ناشناس در این مورد می گوید:« شاید ده بار این اتفاق افتاده است گاهی تیم های 40 نفره نمونه های اولیه را می ساختند. متاسفانه بدون حمایت  اقشار بالای، این پروژه های عظیم فقط نابود شدند.»

«وقتی که در حال ساخت قسمتی دیگر برای Half-Life 2 بویم احتمالا بهترین و قوی ترین کارمان نسبت به پروژه های دیگر مرتبط با Half-Life بود.»

«بدون شک بسیاری از مسائل برای Valve در حال تغییر هستند. شما باید افراد زیادی با مدیرت بسیار خوب برای این پروژه به بزرگی Half-Life به کار بگیرد. تنها چیزی که برای ساخت قسمت سوم Half-Life نیاز است جدیت در و با اهمیت بودن در این کار است.»

«ارتباطی که در مورد قسمت سوم Half-Life با gabe newell و کسانی که در Valve نشسته اند وجود دارند اینه که، آنها فقط کاری کردند که این بازی از شدت گرسنگی بمیرد.»

 

 

             

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا