اخبار بازی

پروژه بعدی ناتی‌داگ شماره جدید Jak And Daxter خواهد بود؟

چند روز پیش بود که استودیو «ناتی‌داگ» تایید کرد که مراحل ساخت «Uncharted 4» عنوان مورد انتظار(آنچارتد) به پایان رسیده است. اما عنوان بعدی یا در حال توسعه آن‌ها چه خواهد بود؟ در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

پس از پایان یافتن مراحل توسعه آنچارتد 4، اکنون این عنوان آماده عرضه در تاریخ 10 می سال جاری میلادی به شکل انحصاری برای «پلی‌استیشن 4» است. در این بین استودیو سازنده مشغول رفع ایرادهای مختلف بازی خواهد بود و شاید خود را برای عرضه بسته‌الحاقی آماده کند ولی مطمئنا تیم ساخت، توسعه اثری کاملا جدید را در برنامه خود دارد.

تعداد زیادی از طرفداران ناتی‌داگ امیدوارند که عنوان بعدی ساخته شده توسط این استودیو «The Last of Us 2» باشد، ولی طرفداران «Jack and Daxter» نیز سال‌هاست که منتظر معرفی شماره جدیدی از این سری هستند.

در حالی که سایت «Nerdleaks» برای یافتن کانسپت‌های جالب در حال جست و جو بوده است، طرح مفهومی جالب و قابل تاملی را می‌یابد. اگر به پروفایل «اندرو کیم»  در وبسایت ArtStation سر بزنید، طرح‌های هنری جالبی را می‌یابید که به نظر می‌رسد با آینده سری Jak and Daxter مرتبط هستند.

اندرو کیم، سابقه خوبی در خلق طرح‌های هنری برای فیلم‌های بزرگی چون «Thor: The Dark World» و «Capitan America Winter Soldier» دارد. همچنین وی در دنیای بازی‌های رایانه‌ای نیز سابقه همکاری با استودیو «سانتامونیکا» در پروژه «God of War 3» و همکاری با ناتی‌داگ برای خلق «آنچارتد 3» را در کارنامه دارد، بنابراین او شخصی آشنا با صنعت بازی و مخصوصا استودیو ناتی‌داگ است.

نزدیک به 15 روز پیش، اندرو کیم، علاوه بر پخش آثاری مرتبط با فعالیت وی پیرامون بازی/سینما، طرح‌های مفهومی را مربوط به «پروژه‌ای معرفی نشده» در پروفایل خود پست کرد. در دو طرح از سه طرح مفهومی پست شده، به نظر می‌رسد کارکتر Jak با لباسی جدید به تصویر کشیده شده است. تصویر سوم هم گویی Jak و Daxter را در چشم اندازی، از پشت سر به نمایش گذاشته است.

 

 src=https://nerdleaks.com/wp-content/uploads/2016/03/JakDaxter03.jpg style=

 

سایت Nerdleaks با جست و جوی بیشتر، تصویر سوم را این‌بار در حالی ‌می‌یابد که دو شخصیت را همراه نداد! اما چرا باید طرح مفهومی قدیمی‌تر دوباره مورد استفاده قرار گیرد و به آن دو شخصیت شبیه به Jak و Daxter اضافه شود؟

اگر همه احتمالات را کنار هم بگذاریم و قصد نتیجه گیری داشته باشیم، به نظر می‌رسد که احتمال ساخت Jak And Daxter جدید توسط ناتی‌داگ یا تیمی دیگر وجود دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا