اخبار بازی

پروژه‌ی سینمایی The Division رسماً معرفی شد

«یوبی‌سافت» (Ubisoft) که قبلاً احتمال اقتباسی سینمایی از بازیِ شوتر سوم‌شخص خود، یعنی «دیویژن» The Division را رد نکرده‌بود، به‌طور رسمی این فیلم را معرفی‌کرد و اعلام کرده‌است که پس از «جیک جلِنهال»، «جسیکا چِستِن» هم به پروژه‌ی سینمایی این بازی پیوسته‌است. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.
«جرارد گیلموت»، رئیس بخشِ سنمایی یوبی‌سافت در این رابطه می‌گوید:«مفتخریم که با دو تن از بازیگرهای بااستعدادِ هالیوود یعنی جیک و جسیکا برای به تصویر درآوردن دیویژن بر پرده‌ی نقره‌ای همکاری کنیم.» همچنین معاونِ آقای گیلموت، یعنی آقای «مت فِلپس» هم اضافه می‌کند که جذبِ افرادی حرفه‌ای و مستعد مانند جلنهال و چستن در راستای گسترش سیاست‌های یوبی‌سافت برای بالا بردن کیفیت فیلم است.
جلنهال و چستین فقط در زمینه‌ی بازیگری در این فیلم حضور ندارند و با شرکت‌های خود به روندِ اقتباس فیلم از بازی، کمک خواهندکرد.
دیویژن با فروش فوقالعاده‌ی خود، بخش سینماییِ یوبی‌سافت را به این فکر انداخت که پروژه‌ی سینمایی این فیلم را هم مانند سِری Assassins Creed در نظر بگیرند. حالا فیلم Assasins Creed هم در تاریخ اول دی امسال، یک هفته پس از اکران فیلم Star Wars: Rogue One اکران خواهد شد.

منبع

داود حسینی

Old, but I'm not that old Young, but I'm not that bold

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا