اخبار بازی

وسیله‌ی جانبی عجیب برای دوربین GoPro

دوربین‌ GoPro از محبوبترین وسایل فیلمبرداری در این روزها است.وسیله‌ای که هم افراد مبتدی و هم حرفه‌ای ها میتوانند به راحتی با آن لحظات خاطره انگیزی را ثبت کنند.

یکی از بخش‌های مهم در سری دوربین‌های GoPro لوازم جانبی است که شرکتهای مختلف برای آن میسازند.یکی از این وسایل که تا حدودی هم عجیب ولی جالب به نظر میرسد ، محفظه‌ای حبابی شکل و پلاستیکی که دوربین در آن مستقر شده و یک دستگیره تفنگی شکل برای در دست گرفتن و انجام عکاسی است.

اما واقعا این محصول چه چیز عجیب و ویژگی خاصی دارد؟

احتمالا شما نیز در صفحات اینترنت و اینستاگرام عکسهایی را دیده‌اید که همزمان هم از سطح آب و هم از زیر اب گرفته شده برای گرفتن این عکسها باید دقت بالایی داشته باشید و در ضمن میبایست طوری دوربین را تنظیم کنید که بخشی از لنز بالای آب قرار گیرد و بخشی نیز در پایین ، که خب کار خیلی ساده‌ای نیست اما با وجود این حباب دوربین روی سطح آب شناور شده و قادر است از سطوح بالا وپایین آب برایتان عکس بگیرد.

 src=/files/o-UNDERWATE-900-650x432.jpg style=

این محصول که با نام دید کروکودیل معرفی شده به صورت یک پروژه‌ی Kick Starter بوده و احتمالا تا اواخر امسال با قیمت حدود ۱۳۰ دلار برای مدل ساده و ۱۸۰ دلار برای همین مدل به همراه دستگیره مخصوص برای گرفتن عکس به شکل دستی ، به فروش برسد همچنین از این محصول میتوانید برای دوربین‌های Hero 3 و Hero 4 استفاده کنید.

حامیان این محصول در ماه سپتامبر میتوانند این وسیله‌ی جانبی را دریافت کنند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا