اخبار بازی

هنگام کاوش در دنیای Final Fantasy 15، با هیچ صفحه‌ی بارگذاری‌ای مواجه نخواهید شد

گرچه قرار دادن ویژگی Open Wold بودن یک بازی کاری قابل توجه محسوب می‌شود، اما امروزه انتظارات نسبت به این ویژگی در قیاس با گذشته تغییرات فراوانی را به خود دیده، چراکه بازی‌های زیادی این ویژگی را در خود جای داده‌اند و به نحوی از آن استفاده می‌کنند. نکته‌ی مهم‌تر از Open World بودن این است که در طول بازی وقفه‌ای ایجاد نگردد و به اصطلاح شاهد صفحات بارگذاری نباشیم؛ نکته‌ای که بازی زیبای Fallout 4 را از این نظر، پائین‌تر از عنوان The Witcher III Wild Hunt قرار می‌دهد.

اینطور به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان شرکت Square Enix توجه خاصی به این مهم داشته‌اند، چراکه در هنگام کاوش در دنیای بازی Final Fantasy 15 شاهد هیچ گونه صفحات بارگذاری‌ای نخواهیم بود. این خبر از سوی وب‌سایت Kotaku تائید شده است و به موجب آن هر چه قدر که در بازی پیشروی کنید و دنیای بزرگ آن را کاوش کنید، هیچ صفحه‌ی بارگذاری‌ای وقفه‌ای در این اقدام شما ایجاد نخواهد کرد.

با این حال انتظار می‌رود صفحات بارگذاری تنها هنگام تغییر فصل‌های داستانی و بارگذاری ذخیره‌ها نمایان شوند. انتظار ده ساله برای این بازی مورد انتظار در روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] با عرضه‌ی آن برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One به اتمام خواهد رسید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا