اخبار بازی

هفته‌ی آینده ARK: Survival Evolved برای PS4 عرضه خواهد گردید

بازی محبوب ARK: Survival Evolved که در سبک بقاست، مقرر است هفته‌ی آینده برای کنسول Playstation 4 عرضه گردد. زمان دقیق عرضه‌ی این بازی روز سه شنبه 16 آذر ماه [6 دسامبر میلادی]‌ است. نسخه‌ی Playstation 4 بازی مذکور در قالبت یک بسته تحت عنوان ARK: Survivor’s Pack منتشر می‌گردد که علاوه بر بازی اصلی حاوی بسته‌ی گسترش دهنده‌ی ARK: Scorched Earth نیز می‌شود که 54.99 دلار قیمت دارد.

در اطلاعیه‌ی عرضه‌ی این بازی آمده است که:" بسته‌ی ARK: Survivor’s Pack به بازیکنان آمریکای شمالی امکان تجربه‌ی نسخه‌ی اخیر و به‌روز ARK: Survival Evolved که حاوی محتوای عرضه شده‌ی پیشین برای این بازی‌ست و همچنین Scorched Earth، نخستین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی ARK را می‌دهد. بسته‌ی Survivor’s Pack همچنین شامل محتوایی انحصاری مخصوص بازیکنان Playstation 4 است که از جمله‌ی آن می‌توان به پوسته‌ی مصنوعی Giganotosaurus و مجموعه‌ای زره برای تمام شخصیت‌های مرد و زن بازی اشاره کرد."

ARK یکی از بازی‌های مورد علاقه‌ی طرفداران سبک بقا‌ست. از زمره بازی‌های موفق این سبک می‌توان به DayZ اشاره کرد اما وجود دایناسورها در ARK آن‌ را خاص‌تر از دیگر عناوین مشابه می‌کند. هنگام رونمایی از بسته‌ی گسترش دهنده‌ی این بازی، برخی از بازیکنان به آن اعتراض کردند چرا که معتقدند بازی اصلی باید به یک پایداری نسبی برسد و پس از آن شاهد عرضه‌ی بسته‌های گسترش دهنده‌ی پولی باشیم.

بازی ARK: Survival Evolved هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و همانطور که اشاره شد، روز سه شنبه 16 آذر ماه [6 دسامبر میلادی] شاهد عرضه‌ی آن برای کنسول Playstation 4 خواهیم بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا