اخبار بازی

هر آنچه که باید در مورد سرزمین های ماینکرفت بدانید

اگر شما هم یکی از میلیون ها نفری باشید که نسخه موبایل ماینکرفت را دانلود کرده اید بدون شک محدودیت هایی همچون نقشه های خسته کننده و دردسرهای وصل شدن به سرور و یا ایجاد هاست را تجربه کرده اید.تجربه ای که به مزاج خیلی ها خوشایند نبود.

خوشبختانه هفته گذشته مایکروسافت با به روزرسانی که برای نسخه های ios و اندروید منتشر کرد سرورهای رسمی مولتی پلیر(سرزمین های ماینکرفت) برای هاستینگ را اضافه کرد.

هزینه های اشتراک

این به روز زسانی در بسته به قیمت های 7.99$ و 3.99$ عرضه میشود.بسته اول به شما اجازه حضور 11 بازیکن در یک سرزمین را میدهد در حالی که بسته ارزان تر فقط از 3 بازیکن در یک سرزمین پشتیبانی می کند.همچنین امکان تقسیم هزینه اشتراک بین بازیکن ها نیز وجود دارد و لزومی ندارد که یک نفر به تنهایی همه هزینه ها را پرداخت کند.

قابلیت مدیریت سرور

صاحب سرور دسترسی مدیریتی کاملی را بر روی سرور دارد. بدین معنی که آن شخص قابلیت کیک کردن بازیکن ها تغییر حالت بازی و یا به طور کامل امکان کنسل کردن و پاک کردن همه اطلاعات سرور را دارد.

نیاز به اتصال اکس باکس لایو

قبل از شروع به کار تمامی بازیکن ها باید وارد اکانت اکس باکس لایو خود شوند ولی خوشبختانه نیازی به اکانت گلد برای شروع ندارید.

سازگاری با پلتفرم های مختلف

نسخه های ios,windows10,android دارای سازگازی کاملی با هم هستند ولی نسخه های کامپیوترهای شخصی و مک دارای این قابلیت نبوده و امکان بازی بین مک و نسخه های موبایل وجود ندارد.

نیاز به اتصال وای فای

متاسفانه برای سرزمین های ماینکرفت نیاز به اتصال وای فای بوده و اینترنت سیم کارت پشتیبانی نمیشود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا