اخبار بازی

نخستین رونمایی از Nintendo NX در قالب یک ویدئوی 3 دقیقه‌ای صورت خواهد گرفت

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، نینتندو امروز از کنسول مورد انتظار Nintendo NX رونمایی می‌کند. همانطور که احتمالاً مطلع هستید، در چند وقت اخیر منابع خبری مختلف اعلام کردند که رونمایی از کنسول Nintendo NX در این هفته صورت خواهد گرفت. شرکت نینتندو نیز با انتشار یک توییت این خبر را تائید کرد.

نینتندو در توییتر رسمی خود اعلام کرد، که نخستین رونمایی از کنسول مورد انتظار امروز [20 اکتبر میلادی] در ساعت 7 صبح به وقت آمریکا [ساعت 17:30 به وقت تهران] در قالب یک ویدئو صورت خواهد گرفت. این اطلاعیه از سوی بخش آمریکای نینتندو اعلام شده، اما بخش ژاپن این شرکت محبوب، اطلاعات دیگری از آن منتشر کرده است.

بر طبق توییت بخش ژاپن نینتندو، نخستین رونمایی از کنسول Nintendo NX در قالب یک ویدئوی کوتاه سه دقیقه‌ای انجام خواهد گرفت. قطعاً این ویدئو برای رونمایی از یک کنسول بسیار کوتاه است و مشتاقانه منتظریم تا بدانیم نینتندو چگونه در این مدت زمان کم به معرفی کنسول خانگی بعدی خود خواهد پرداخت.

اما این احتمال وجود دارد که این ویدئو تنها به عنوان یک تیزر شناخته شود و در جریان آن از زمان رونمایی اصلی و کامل کنسول Nintendo NX آگاه شویم.

برخی عقیده دارند رونمایی کامل از این کنسول و انتشار اطلاعات بیشتر از آن، در جریان ارائه‌ی گزارش مالی نینتندو در هفته‌ی آینده صورت خواهد گرفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا