اخبار بازی

موسس و مدیر عامل Ubisoft Toronto، خانم Jade Raymond، یوبی‌سافت را ترک کرد

Ubisoft امروز اعلام کرده که پس از 10 سال همکاری، خانم Jade Raymond از Ubisoft Toronto جدا شده و آقای Alexandre Parizeau که یکی از موسسان و اعضای استدیو Ubisoft Toronto است، جای ایشان را به عنوان مدیر عامل خواهد گرفت.

 

خانم Raymond در دوره حضورش در Ubisoft، وظیفه تهیه‌کننده را در عناوینی همچون اولین Watch_Dogs ،Assassin's Creed II ،Assassin's Creed و Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist بر عهده داشته است. علاوه بر این، ایشان موسس استدیو Ubisoft Toronto بوده و به عنوان مدیر عامل این استدیو از سال 2009 تاکنون ایفای نقش کرده و در تاریخ 29 اکتبر، این سِمت را به آقای Parizeau واگذار خواهد کرد.

 

خانم Jade Raymond اذعان داشته:

"من 10 سال بسیار فوق‌العاده را در Ubisoft سپری کرده‌ام و مفتخرم که عضوی از مجموعه‌ای از بهترین تیم‌های صنعت گیمینگ در ساخت عناوینی خارق‌العاده بوده‌ام. این یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های دوران کاری من است، اما استدیو Toronto دارای تیمی قوی بوده و در مسیر ثابتی در حال حرکت است. من اطمینان دارم که هم‌اکنون زمان مناسبی است تا هدایت استدیو را به Alex واگذار کرده و خود به دنبال دیگر فرصت‌های موجود بروم. برای مطلع شدن از آنچه در آینده انجام خواهم داد، اخبار را دنبال کنید، اما در حال حاضر می‌خواهم از Ubisoft بابت همکاری‌اش در طول این سال‌ها تشکر کنم و امیدوارم در تمامی پروژه‌های بعدی‌شان به موفقیت دست یابند."

 

آقای Yannis Mallat، مدیر عامل ارشد Ubisoft Montreal و Toronto افزود:

"از طرف Ubisoft می‌خواهم از Jade به خاطر هدایت تیم و همکاری‌های بی دریغش در طول این سال‌ها تشکر کرده و برایش در هر آنچه قصد انجامش را دارد، آرزوی موفق کنم. استدیو Toronto بخشی کلیدی از شبکه جهانی Ubisoft بوده و Alex در سال‌های گذشته، مرکز اصلی رشد و توسعه این استدیو بوده است. او مسلما انتخابی بی‌چون و چرا برای هدایت این تیم بااستعداد است تا دوباره شاهد ادامه خلق بازی‌های شگفت‌انگیر توسط Tornoto باشیم.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا