اخبار بازی

ممکن است عنوان بایونتا برای رایانه‌های شخصی عرضه شود

عنوان «بایونتا» (Bayonetta) در سال 2009 به دست استودیوی «پلاتینیم گیمز» برای پلتفرم‌های XBOX360 و PS3 ساخته شد و بعدازآن برای پلتفرم Wii U نیز منتشر گردید. این بازی جزو عناوینی بود که فقط برای کنسول‌ها ساخته‌شده و هیچ‌وقت نسخه PC آن منتشر نشده بود. بنا بر اطلاعاتی که به‌تازگی منتشرشده است، این احتمال وجود دارد که نسخه PC این عنوان معروف نیز ساخته شود.

چند ساعت پیش کمپانی سِگا، نسخه‌ای کوچک و هشت بیتی عنوان بایونتا را به‌صورت کاملاً رایگان بر روی استیم منتشر کرد. این بازی رایگان به‌طور کامل دارای اچیومنت استیم نیز است. در ادامه می‌توانید ویدیو این بازی رایگان هشت بیتی را مشاهده نمایید.

یکی از اچیومنت‌های بازی دارای تصویری از نشانی یک وب‌سایت است که وقتی شما وارد این سایت می‌شوید، تصویری از شمارش معکوس را می‌بیند که هر یک دقیقه زمان آن کم می‌شود. تصویر پس‌زمینه این وب‌سایت قسمتی از آرت ورک عنوان بایونتا است. طبق اطلاعات منتشرشده، ممکن است این بازی در کمتر از نه روز دیگر برای پلتفرم PC منتشر شود.

بااینکه امروز اول آوریل است، با ساخت این وب‌سایت که شمارش معکوس در آن وجود دارد احتمالش بسیار کم است این‌یک شوخی باشد، اما کمپانی سگا بدش نمی‌آید سربه‌سر طرفداران این بازی معروف بگذارد. به‌هرحال دروغ آوریل یکی از سرگرمی‌های هر سال مردم در سراسر دنیا است.

عنوان بایونتا جزو یکی بهترین بازی‌های سبک اکشن است که طی سال‌های اخیر منتشرشده است. این بازی به دست آقای «هیدکی کامیا» کارگردانی شده است و در سال 2009 برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد. درحالی‌که همه منتظر عرضه نسخه دوم این بازی بودند، در کمال ناباوری، نسخه دوم بایونتا به همراه نسخه اول آن فقط برای پلتفرم Wii U در سال 2014 منتشر شد. حال باید منتظر بود و دید که آیا نسخه جدیدی از این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی در راه است یا مجموعه عناوین قبلی به صورت ریمستر شده نیز به پلتفرم‌های حاضر راه پیدا خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا