اخبار بازی

کتابچه آموزشی «نحوه معرفی یک بازی به ناشر در 30 دقیقه» منتشر شد

کتابچه آموزشی «نحوه معرفی یک بازی به ناشر در 30 دقیقه» جهت راهنمایی شرکت‌کنندگان در TGC2018 برای حضور حرفه‌ای‌تر در این رویداد منتشر شد.
مهارت ارائه یک بازی به ناشران و سرمایه‌گذارن بین‌المللی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که هر تیم ساخت بازی باید آن را داشته باشد. در واقع این بخش نقطه‌ شروع فروش بازی است.
نحوه ارائه یا Pitching یک بازی به ناشر اصول و قواعد خاص خود را دارد، از آنجا که مدت زمان ارائه نیز عموما بسیار کوتاه است، باید تمام اصول را رعایت کرده تا شانس رسیدن به یک توافق تجاری افزایش یابد. با توجه به حضور ناشران بین‌المللی متعدد در رویداد بین‌المللی TGC 2018 و در راستای آماده‌سازی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان این رویداد، دومین کتابچه آموزشی با موضوع نحوه ارائه به ناشر منتشر می‌شود.
این کتابچه توسط «حسن مهدی اصل» یکی از بازی‌سازان مطرح کشور نگارش شده و ایشان تجربه‌ی سال‌ها حضور در رویدادهای بین‌المللی و ملاقات با ناشران مختلف را در قالب این کتابچه با شما به اشتراک گذاشته است.
پیش‌نیازهای ارایه بازی به ناشران و سرمایه‌گذاران، نحوه شرکت در رویدادهای بین‌المللی، اهمیت و لزوم آماده‌سازی پنل در رویداد، نحوه مدیریت جلسات، مهارت‌های مورد نیاز و موضوعاتی که باید درباره آن‌ها صحبت شود و برخی مسائل حقوقی از جمله مواردی است که در این کتابچه‌ به آن‌ها پرداخته شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت رایگان این کتابچه به نشانی ebook.tehrangamecon.com/Pitching_Tutorial_eBook مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا