اخبار بازی

معرفی و اطلاعات جدید از بازی Hell’s #1 House +ویدیو

شرکت Compile Heart (سازنده سری بازی‌های Hyperdimension Neptunia) به تازگی اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی نقش‌آفرینی به نام Hell's #1 House برای کنسول PS Vita است.

داستان بازی روایتگر تلاش تعدادی طراح نابغه برای تبدیل کردن خانه و پایگاه خود به بهترین خانه در تمام جهنم است.

مجله فامیتسو در شماره این هفته خود اطلاعات بیشتری پیرامون این بازی منتشر کرده است.

سال پیش شرکت Compile Heart بخشی به نام Galapagos RPG را راه‌اندازی کرد که وظیفه اصلی آن طراحی و ساخت بازی‌‌های نقش‌آفرینی برای مشتریان ژاپنی بود.

طبق گزارش مجله فامیتسو سازندگان حاضر در این بخش در حال حاضر به صورت تمام وقت مشغول ساخت بازی Hell's #1 House هستند که در بین آن‌ها اسامی افرادی چون آقای Masahiro Yamamoto (کارگردان بازی Disgaea 4)، آقای Norihisa Kochiwa (تهیه‌کننده سری بازی‌های Neptunia)، آقای Makoto Kitana (کارگردان بازی Monster Monpiece)، آقای Kei Nanamede (طراح شخصیت‌های بازی Mugen Souls) و آقای Tenpei Sato (آهنگساز بازی Disgaea 4) دیده می‌شود.

طبق مطالب منتشر شده شخصیت اصلی بازی ظاهر دیوانه‌واری دارد. میخ‌های فرورفته در بدن او، باندپیچی اعضای مختلف بعلاوه دُم و تعدادی شاخ ظاهر شیطانی او را تشکیل می‌دهند.

در همین حال شخصیت اصلی زن داستان که بر روی تخت پادشاهی ساخته شده از اسکلت انسان‌ها تکیه زده است دارای موهای بلند مشکی بوده که همیشه یک کتاب جادوگری (که به گفته سازندگان نقش مهمی در روند داستان دارد) در دستان او دیده می‌شود.

بازی Hell's #1 House در سبک نقش‌آفرینی در تاریخ نامعلومی از سال 2014 برای کنسول PS Vita منتشر می‌شود.

در انتها می‌توانید ویدیو معرفی بازی را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا