اخبار بازی

مصاحبه ی eurogamer با Andy McNab ( نویسنده ی بازی Battlefield 3 )

این مصاحبه در اول اگوست رخ داده است.

اخیرا سایت eurogamer مصاحبه ای را با نویسنده ی عنوان Battlefield 3 یعنی اقای Andy McNab ترتتیب داده است .وی یکی از نویسندگان بزرگ نظام سیاسی است و در Hollywood نیز فیلم های بسیاری را زیر نظر داشته است.از جمله این فیلم ها میتوانعنوان Heat نام برد. اما اینبار Andy McNab کتابی را در مورد Battlefield 3 نوشته و نویسندگی این بازی را نیز بر عهده دارد.

Eurogamer: شما در Battlefield 3 چه کاری انجام میدهید ؟
Andy McNab: من در مقاطع مختلفی بر روی این بازی کار میکنم. ما با سازندگان بازی می نشستیم وبازی را از نقاط مختلف بررسی میکردیم تا به بهترین شکل به نتیجه برسیم. مثلا ما داخل تانک ها رو به صورت حرفه ای و واقعی طراحی کردیم ،کسانی که با تانک سر و کار دارند ، در آنجا زندگی میکنند.پس انجا را به میل خود درست میکردند ،من هم سعی کردم چنین جوی را ایجاد کنم. بعد از این کار به تاکتیک های مختلفی نگاه کردیم که سربازان چه کار میکنند و برای چه چیزی اینکار را انجام میدهند.پس ما این بخش را به استودیو ی Motion-Capture منتقل کردیم.

Eurogamer: آیا چیزی را در بازی Battlefield 3 تغییر داده اید؟
Andy McNab : قطعا. در مرحله ی تانک، اینکه جوخه ی مورد نظر چه کاری انجام میدهد و اینکه وقتی وارد منطقه یبیابانی می شود چه کارهایی را انجام میدهد! این دقیقا همان چیزی است که در مرز بین عراق و ایران اتفاق می افتد. ما با سازندگان نشستیم و ریز ترین نکات این بخش را بررسی کردیم .به خاطر دارم که 4 سال پیش، با وزیردفاع در مرز حرکت میکردیم و به سنگرهایی که در جنگ ایران و عراق استفاده میشد نگاه کردم و از انها عکس انداختم و برای Dice ارسال کردم. شما دقیقا میتوانید این سنگر در مرزبین ایران و عراق مشاهده کنید .اول مطمئن نبودم این عکسها مورد استفاده قرار بگیرد اماوقتی به Dice رفتم دیدم انها را هماند عکسها ساخته بودند.

Eurogamer: وقتی اولین بار بازی Battlefield 3 را مشاهده کردید ، در چه مر حله ای از ساخت بود ؟
Andy McNab: بچه ها خوب میدونند دارند چه کار میکنند.آنها سالهاست که دارن روی عناوین مختلف کار میکنند.چیزی که انها میخواستند این بود که همه چیز طبق برنامه پیش برود و همه چیز سر جای خودش باشد. پس زمانی که من وارد شدم این process در مرحله ی خوبی به سر میبرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا