اخبار بازی

مدت‌زمان بازی «آنچارتد: میراث گمشده» بیش از ده ساعت خواهد بود

بر اساس صحبت‌های توسعه‌دهنده معروف سری بازی‌های آنچارتد، عنوان فرعی بازی آنچارتد 4 که با نام «آنچارتد: میراث گمشده» (Uncharted: The Lost Legacy) عرضه خواهد شد، بیش از ده ساعت به طول خواهد انجامید.

مسئول روابط عمومی این کمپانی، Arne Mayer، در مصاحبه با IBTimes انگلستان گفت: «سال‌ها پیش وقتی از ما درباره محتوای تک‌نفره اضافی برای عنوان آنچارتد سؤال شد، ما در جواب گفتیم که نمی‌توان همان دیسیپلین را برای آن به کار ببریم؛ چراکه در آن صورت مجبور هستیم یک بازی کامل بسازیم.»

«هیچ راهی برای محدود کردن خودمان وجود نداشت و این موضوع دقیقاً همان چیزی بود که در حال رخ دادن بود. هنگامی که در حال نوشتن زمینه‌های داستانی بازی بودیم، با عنوانی مواجه شدیم که بیش از ده ساعت به طول خواهد انجامید. همان موقع بود که فهمیدیم نمی‌توانیم مدت‌زمان این بازی را کوتاه نگه داریم.»

درحالی‌که زمان نهایی بازی به طور رسمی مشخص نشده است؛ اما با توجه به توضیحات Mayer می‌توان فهمید که این عنوان بیش از آنچه فکرش را می‌کردیم طولانی خواهد بود.

شخصیت جذاب و محبوب سری آنچارتد یعنی «کلوئی فرازر» (Chloe Frazer) به همراه «نیدین راث» (Nadine Ross) در عنوان آنچارتد: میراث گمشده حضور خواهند داشت. لازم به ذکر است که «نیتن دریک» (Nathan Drake) دوست‌داشتنی در این بازی به‌هیچ‌وجه حضور نخواهد داشت. برای بازی میراث گمشده؛ که یک عنوان تکمیلی بر بازی «آنچارتد 4: سرانجام یک دزد» است، شما نیازی به داشتن بازی آنچارتد 4 ندارید و این بازی به‌صورت مستقل عرضه خواهد شد.

این کمپانی پیش‌ از این هم یک بسته تکمیلی برای بازی «آخرینِ ما» (The Last of Us) منتشر کرده بود که مدت‌زمان گیم‌پلی آن حدود سه ساعت بود و البته با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدین و کاربران مواجه شد. باید دید آیا میراث گمشده نیز به همان موفقیت دست پیدا خواهد کرد یا خیر.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا