اخبار بازی

مایکروسافت خواهان ویژگی Crossbuy برای پلتفرم خود است

به نظر می‌رسد بازی «Quantum Break» اولین بازی از بین چندین بازی‌هایی باشد که از حالت Crossbuy مایکروسافت، ساپورت و پشتیبانی می‌شود. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید. 

Crossbuy ویژگی و حالتی است که برای کنسول خانگی و دستی PlayStation در دسترس بوده و به نظرم می‌رسد که هم اکنون به اکوسیستم مایکروسافت راه یافته است. در روزهای اخیر، خبری مبنی بر دریافت یک کپی از نسخه Windows 10 بازی «Quantum Break» بودیم که با پیش خرید این عنوان برای Xbox One، نسخه Windows 10 نیز در دسترس خریدار قرار می‌گیرد. این یک خبر بزرگ و هیجان انگیز است چرا که بازی استدیوی Remedy که قرار بود در انحصار Xbox One باشد، برای Windows 10 نیز همزمان عرضه خواهد شد. 

با توجه به توئیت و صحبت آقای Phil Spencer، این روند ادامه خواهد داشت که حتی برای عناوینی که First-Party نیستند هم به وقوع می‌پیوندد. یکی از کاربران توئیتر از قیل اسنپسر سوالی پرسید که آیا ممکن است در آینده شاهد چنین رخدادی باشیم که فیل اسپنسر در جواب گفت: 

«ما Crossbuy را یکی از ویژگی‌های پلتفرم خود خواهیم کرد و این تفکر را مد نظر داریم که این به نفع گیمرها و بازی‌بازها است.»

بازی Fable Legends نیز از این حالت بهره می‌برد و Recore هم برای این حالت بسیار مناسب است. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا