اخبار بازی

قیمت Metal Gear Survive کمتر از 60$ خواهد بود

اخیرا خبر از ساخت نسخه جدیدی در سری محبوب «متال‌گیر» تحت عنوان «Survive» دادیم. عنوانی که پس از اتفاقات «Ground Zero» جریان خواهد داشت و تمرکز اصلی آن بر بخش کواپ است. این اثر، قیمتی کمتر از 60$ خواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در حالی که به دلیل تصمیم «کونامی» و تغییر سبک، بسیاری از طرفداران متال‌گیر از معرفی این عنوان خشمگین شده‌اند، افرادی نیز وجود دارند که از زنده بودن فرانچایز خوش‌حال باشند، اما انتظار این افراد نباید چندان بالا باشد، زیرا Metal Gear Survive قرار نیست به عنوان اثری بزرگ چون «Phantom Pain» عرضه شود و این موضوع را می‌توان از قیمت گذاری آن متوجه شد. طی برگزاری نمایشگاه گیمزکام تایید شد که قیمت بازی کمتر از 60$ خواهد بود.

در حالی که قیمت دقیقی برای بازی اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد Metal Gear Survive همچون Ground Zero، قیمتی در حدود 30$ داشته باشد.

پس از ترک کردن «هیدئو کوجیما»، این موضوع خوش‌حال کننده است که کونامی سریعا سراغ ساخت نسخه‌ای اصلی و یا MGS 6 نرفته و در حال اماده سازی عنوانی فرعی است. در هر حال کیفیت محصول را نمی‌توان در این بازه زمانی حدس زد. بازی طی سال 2017 برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا