اخبار بازی

فروش هفتگی انگلستان: FIFA 17 بازی Call of Duty Infinite Warfare را به زیر کشید

بر اساس گزارش Gfk Chart-Track، دو بازی جدید و مورد انتظار نینتندو، یعنی Pokemon Sun and Moon، این هفته وارد بازار شدند و توانستند جزو ده بازی پرفروش هفتگی انگلستان قرار گیرند. بازی FIFA 17 نیز توانست جایگاه نخست ده بازی پرفروش را از Call of Duty Infinite Warfare پس گیرد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare به جایگاه دوم این فهرست منتقل شد و پس از آن نیز بازی Pokemon Sun در جایگاه سوم، و بازی Pokemon Moon در جایگاه چهارم قرار دارند. اگر فروش این دو نسخه‌ی جدید سری Pokemon را به صورت مجموع حساب کنید بی‌شک این دو بازی در جایگاه نخست قرار خواهند گرفت.

در ادامه، بازی Battlefield 1 در رتبه‌ی پنجم، Watch Dogs 2 در رتبه‌ی ششم و Forza Horizon 3 نیز در رتبه‌ی هفتم قرار دارند. با توجه به تخفیف‌های در نظر گرفته شده به مناسبت جمعه‌ی سیاه [Black Friday] شاهد افزایش فروش برخی بازی‌ها بودیم، بازی Uncharted 4: A Thief’s End توانست به عنوان هشتیم بازی پرفروش این هفته شناخته گردد. پس از آن نیز بازی Grand Theft Auto 5 موفق به کسب رتبه‌ی نهم و Gears of War 4 نیز رتبه‌ی دهم شدند. نکته‌ی جالب توجه خروج بازی Dishonored 2 از جمع ده بازی پرفروش این هفته‌ی انگلستان است.

در این هفته شاهد عرضه‌ی بازی مورد انتظار و محبوب Final Fantasy 15 خواهیم بود و این عنوان طبیعتاً معادلات هفته‌ی گذشته را بر هم خواهد زد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا