اخبار بازی

فروت کرفت اولین بازی موبایل آنلاین ایرانی

این بازی تنها با گذشت کمی بیش از یکماه از زمان انتشار، حدود 1700 بار در هر روز دانلود شده است، که آمار استقبال بی نظیری نسبت به بازی های آنلاین و حتی در میان بازی های ایرانیاست.بازی فروت کرفت یک بازی کارتی مفرح است که برای گروه سنی 14-30 سال طراحی شده است، محیط جذاب و امکانات گسترده این بازی تا کنون جمع کثیری از جوانان و نوجوانان را دور هم جمع کرده است. دراین بازی شما امکان چت کردن و ارسال پیام به همگروهی ها و دیگر بازیکنان را دارید و می توانید تنها با معرفی این بازی به دوستان خود امتیاز خود را در بازی افزایش دهید.

فروت کرفت به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است که از طرفی کارکردن با آن برای کاربران ایرانی آسان و دلچسب است و از طرفی باعث می شود که بازی در سطح جهانی باشد. فروت کرفت پییشتر بر روی اپل استور آسیایی منتشر شده و قرار است به زودی بر روی اپل استور در آمریکا و اروپا و همچنین گوگل پلی نیز منتشر شود.

طراحان این بازی در نظر دارند تا پایان سال جمعیت بازیکنان فروت کرفت را به بیش از 200000 نفر برسانند لازم به ذکر است این بازی رایگان است و برای دانلود آن کافی است به آدرس زیر مراجعه کنید.

http://fruitcraft.ir/download/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا