اخبار بازی

فاش شدن اطلاعات جدید از Skyrim توسط OXM

Bethesda در آخرین شماره از مجله رسمی Xbox اطلاعات جدیدی از Skyrim را فاش کرد. 

جزئیات چندین مکان مختلف در بازی رونمایی شد. شهر Windhelm بزرگترین شهر در بازی و همچنین پایگاه مرکزی سربازان امپراطوری در راه ورود به Morrowind است که این مسیر را کنترل می کنند. در شمال Solitude ، شهری به نام Bard’s College قرار دارد. این شهر، بندری شلوغ و پرهیاهو است که خانه برخی از مراسم های فرهنگی از جمله سوختن مجسمه King Olaf است.

 چندین Perk نیز توضیح داده شد. در یکی از Perk ها، شما با تبر می توانید ضربه ای عمیق به دشمن وارد کنید تا باعث خونریزی بلند مدت و در نهایت مردن او شوید. Perk دیگر برای گرز داران است. اگر این Perk را دریافت کنید، می توانید ضربه گرزی با قدرت آسیب کامل (بدون در نظر گرفتن مقاومت زره دشمن) وارد کنید. Perk جالبی نیز رونمایی شد که در آن صدای پای شما کمتر خواهد شد که برای علاقه مندان به مخفی کاری می تواند بسیار پرکاربرد باشد. علاوه بر اینها قابلیت Telekinesis نیز بازخواهد گشت و همچنین برای ارتقای Agility خود دیگر لازم نیست دائما به این طرف و آن طرف بپرید.

 وقتی اژدهایی را بکشید، یک Dragon Shout خاص به قابلیت های شما اضافه می شود. Dragon Shout ها Cooldown دارند (یعنی با هر بار استفاده باید منتظر پر شدن آن ها شوید) و هر Dragon Shout هم Cooldown مخصوص به خود را خواهد داشت. از انواع آن ها به Dragon Shoutـی با نام Unrelenting Force اشاره شد که با استفاده کردن از آن، همه چیز در روبروی شما را با شدت به عقب پرتاب می کند. 

از تاثیر پذیری و Dynamic بودن بازی نیز گفته شد. به گفته OXM در یکی از ماموریت هایی که به آنها داده شد، باید به غاری زیر زمینی با نام Bleak Fall Barrow رفته و چنگال طلایی اژدهایی را پیدا می کردند و به مغازه داری بر می گرداندند. اگر این مغازه دار را بکشید ادامه ماموریت به دوست او محول می شود. 

OXM از هوش مصنوعی بازی نیز بسیار تعریف کرد. به عنوان مثال، گرگ ها لانه ای دارند. روزی چندین بار بیرون آمده و به دنبال شکار می گردند. اگر شکاری را پیدا کرده و به چنگ آورند، دور آن جمع می شوند و اگر شما به آن نزدیکی بروید، از طعمه خود محافظت و نگهبانی می کنند، اما اگر طعمه ای نداشته باشند به خود شما حمله ور خواهند شد!

به گفته OXM برف های بازی بسیار طبیعی و پویا طراحی شدند و تنها یک تکستچر کوچک با رنگ سفید نیستند و نشستن برف ها روی زمین بسیار جالب و طبیعی از آب درآمده است. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا