اخبار بازی

عنوان System Shock به PS4 می‌آید

ریمیک «سیستم شاک» ساخته استدیوی «نایت دایو» که آخرین هفته خود در کمپین تأمین مالی «کیک استارتر» را سپری می‌کند (هرچند از قبل به هدف مورد نظر خود رسیده است)، علاوه بر رایانه‌های شخصی، اوایل سال ۲۰۱۸ برای کنسول PS4 نیز عرضه خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

کارگردان این پروژه آقای «جیسون فیدر» در مورد عرضه نسخه PS4 این عنوان در بلاگ «کیک‌ استارتر» سخنان زیر را بیان کردند.

 

«زمانی که ما «کیک استارتر» این عنوان را راه‌اندازی کردیم احتمال حمایت از نسخه PS4 وجود داشت، هرچند در آن موقع ما هنوز با «سونی» در این مورد صحبت نکرده بودیم. تمام تمرکز ما بر روی اتمام دمو و شروع «کیک استارتر» قرار داشت.

 

پس از آنکه تقاضای بسیار زیاد برای نسخه PS4 را دیدیم، ما با ایجاد تغییرات در اولویت‌های خود صحبت با «سونی» برای انجام این مهم را آغاز کردیم. پس از چندین هفته و ایمیل‌های بسیار زیاد، ما رسما در راه عرضه «سیستم شاک» برای PS4 هستیم! هیچ هدف اضافه مالی برای این نسخه نمی‌خواهیم. ما این نسخه را به عنوان تشکر از حمایت کننده‌های خود، که ایمان خود را در ما قرار دادند، اضافه کردیم.»

 

با وجود آنکه نسخه Xbox One این عنوان هنوز تأیید نشده است اما «فیدر» در اینباره سخنان زیر را گفته است.

 

«ما از پروژه‌های قبلی خود ارتباطات قویی با «مایکروسافت» داشتیم پس عرضه نسخه Xbox One نامشخصی کمتر (نسبت به PS4) داشت.»

 

در ادامه می‌توانید کلیات از این عنوان توسط «جیسون فیدر» را مطالعه کنید.

 

تصور کنید که شما یک هکر در آینده هستید. شما در یک ایستگاه فضایی همراه با یک هوش مصنوعی از خود راضی و متوهم به نام «شودان»، که قصد دارد هر طور شده انسان‌ها را نابود کند، اسیر شده‌اید. شما باید زنده مانده و او را شکست دهید، وگرنه بشریت نابود می‌شود. فشاری روی شما نیست، درست است؟ اوه، و شما با ساخته‌های هیولا مانند و انسان‌های جهش یافته عجیب غریب او در طول راه روبرو خواهید شد. ابزار شما هوشتان، سلاح‌های که در راه پیدا می‌کنید، رایانه‌های قابل هک و گوشه‌هایی است که می‌توانید در آنجا قایم شوید. موفق باشید!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا