اخبار بازی

عناوین رایگان ماه دسامبر کاربران اشتراک طلایی پلتفرم‌های Xbox One و Xbox 360 مشخص شد

چندی پیش «مایکروسافت» اقدام به انتشار لیست عناوین رایگانی که کاربران اشتراک طلایی پلتفرم‌های Xbox One و Xbox 360 باید طی بازه‌زمانی ماه دسامبر انتظار آنها را داشته‌باشند، کرد، که در این بین به‌نظر می‌رسد در ماه پیش رو کاربران اشتراک طلایی پلتفرم‌های «مایکروسافت» به واسطه تعطیلات آخر سال از یک عنوان اضافه نیز بهره‌مند خواهند شد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

بر طبق اعلام «مایکروسافت» کاربران کنسول نسل هشتمی Xbox One قادر خواهند‌بود که طی بازه‌زمانی ماه دسامبر به تجربه عنوان «The Incredible Adventures of Van Helsing» و از اواسط ماه دسامبر تا اواسط ماه بعد یعنی ژانویه به تجربه عنوان مخفی‌کاری «Thief» بپردازند. در این بین کاربران Xbox 360 نیز طی ماه دسامبر قادر به تجربه عناوینی نظیر «CastleStorm» و «Operation Flashpoint: Dragon Rising» به عنوان هدیه به واسطه تعطیلات آخر سال خواهند‌بود.

 

شما می‌توانید لیست کامل عناوین رایگان ماه دسامبر کاربران اشتراک طلایی پلتفرم‌های «مایکروسافت» را در زیر مشاهده نمایید:

 

Xbox One:

(The Incredible Adventures of Van Helsing (December 1-31

(Thief (December 16-January 15

 

Xbox 360:

(CastleStorm (December 1-15

(Sacred 3 (December 16-31

(Operation Flashpoint: Dragon Rising (December 16-31

 

همچنین باید اضافه کرد که کاربران کنسول نسل هشتمی «مایکروسافت» یعنی Xbox One به لطف قابلیت «Backwards-Compatible» که به‌تازگی طی آپدیتی به این پلتفرم افزوده‌شده قادر خواهند‌بود از عناوین رایگان کنسول Xbox 360 نیز بهره‌مند شوند و به تجربه آنها بپردازند. البته باید ذکر کرد که در میان این عناوین، عنوان «Sacred 3» هنوز تحت پوشش این قابلیت قرار نگرفته‌است، اما از آنجایی که «مایکروسافت» در گذشته اعلام داشته‌است که به واسطه قابلیت «Backwards-Compatible» از این به بعد تمام عناوین رایگان پلتفرم Xbox 360 تحت پوشش این قابلیت به منظور بهره‌مندی کاربران نسل هشتمی خود از آنها، قرار خواهد گرفت، باید انتظار داشت که در طی ماه دسامبر این عنوان نیز به جمع بازی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، بپیوندد.

 

در آخر نظر شما چیست ؟ آیا عناوین رایگان ماه پیش رو با سلیقه شما سازگار است ؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا