اخبار بازی

صحبت های نویسنده ی استدیو Human Head در رابطه با Prey 2

یکی از کارمندان سابق استدیو Human Head در صفحه ی اختصاصی Twi-tter خود این چنین نوشت: "Prey 2 یک بازی کامل و یک سرگرمی خنده دار است."

آقای Jason L.Blair طراحی و نویسندگی این بازی را بر عهده داشت، شش ماه در توسعه و ساخت این بازی تلاش به عمل آورد. اما او  پس از شایعه ی واگذاری این عنوان به استدیوی Arkane، سکوت خود را شکست و گفت: "شایعه ی Prey 2 و ساخت آن توسط Arkane، یادآور دروغ های گذشته است، در هر زمانی من به آرامی با این مسائل تجاری رفتار می کردم اما بیشتر از این نمی توانستم صبر کنم."

"من سالها برای استدیو Human Head کار کردم که شامل همکاری پروژه ی Prey 2 نیز می شود. در طول این شش ماهی که من در ساخت بازی مشغول بودم، فقط یک دمو ( اشاره به یک کار ساده ) نبود و اتفاقا یک بازی کامل به شمار می رفت. Prey 2 یک بازی طنز و خنده دار، با تیمی کوچک و شناخته نشده، ساخته می شد. اتفاقاتی که برای Prey 2 رخ داد یعنی زمانی که این عنوان دچار آشفتگی شد، من نیز آشفته شدم. Human Mead شایسته ی عرضه ی این بازی بود." 

او همچنین در رابطه با شایعه ادامه داد: "استدیو Arkane…درسته من از انجام دادن Dishonored لذت بردم. تلاش خوب این استدیو باعث می شود که اگر این شایعه درست باشد، آنها می توانند به خوبی پروژه ی Prey 2 را ادامه دهند. از اینکه Prey 2 نمی تواند بیشتر از این در Human Head باشد، واقعا ناراحت شدم. من از اینکه دوستانم نمی توانند با این مسئله روبرو شوند نیز ناراحت و غمگین هستم."

حتما روز قبل شایعه ی ساخت Prey 2 توسط Arkane رو شنیده اید و همانطور که خواندید، این بازی از زمان معرفی خود در E3 2011 تا به حال چندین بار شاهد تغییر استدیو سازنده بوده است.

 

شرکت Bethsda هنوز عکس العملی به شایعه و صحبت های آقای Bair نداشته است.

 

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا