اخبار بازی

ساخت بازی “Witcher 2” در یک قدمی کنسول PS3

پس از انتشار و تایید ساخت بازی زیبای "Witcher 2" از سوی شرکت "CD Projekt" برای دو پلتفرم PC و 360 ، این شایعه به وجود امد که این بازی برای کنسول PS3 ساخته نخواهد شد . در همین راستا اقای "Tomasz Gop"

سازنده بازی Witcher 2 ، در طی مصاحبه ای اذعان کرد: این استودیو عاشق ساخت این بازی برای کنسول PS3 میباشد .

با فن آوری و موتور گرافیکی "Red engine"، ساخت بازی Witcher 2 برای هر سه پلتفرم PC,360,PS3 امکان پذیر میباشد . البته ما در حال حاظر تمام تمرکز خود را بر روی کنسول 360 بنا نهاده ایم و این به هیچ وجه بدان معنا نیست که دوست نداریم Witcher 2 را بعدا برای PS3 بسازیم ؛ ما عاشق ساخت این بازی برای کنسول PS3 هستیم . وی همچنین از کوچک بودن استودیو خودشان سخن گفت و از اینکه دوست ندارن تمام ان انرژی 100درصد خود را پنجاه ، پنجاه برای ساخت بازی استفاده کنند (منظور ساخت یک بازی برای دو پلتفرم به صورت همزمان ) و دوست دارند همیشه، کارها را با تمام سرعت به جلو پیش ببرند .
وی همچنین در ادامه اذعان کرد :
چیز دیگر که باید بگویم این است سوئیچ کردن بازی Witcher 2 از نسخه PC به 360 بسیار اسان میباشد و ما در حال حاظر افرادی را در اختیار داریم که قبلا این کار را با 360 انجام داده اند . و در اخر وی خبر خوب خود را بیان کرد و گفت : ما در حال حاظر به دنبال یک برنامه نویس خوب برای نسخه PS3 میباشیم ،پس بنابراین ساخت این بازی برای این کنسول نیز ممکن میباشد .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا