اخبار بازی

زمان اعطای وام حمایتی به متقاضیان عضو کارگروه بازی‌های رایانه‌ای مشخص شد

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از مشخص شدن زمان پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به شرکت‌های عضو کارگروه بازی‌های رایانه‌ای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای خبر داد و گفت: از اول آبان ماه پرداخت این وام‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حسن کریمی‌قدوسی در رابطه با این وام‌ها تشریح کرد: مدتی پیش فراخوان ثبت‌نام این وام برای اعضای کارگروه ارسال شده بود و شرکت‌هایی که عضو کارگروه بازی‌های رایانه‌ای سازمان نظام صنفی کشور بودند، می‌توانستند جهت دریافت این وام اقدام کنند که در این زمینه لیستی از جانب کارگروه مربوطه تحویل بنیاد شد که بر همین اساس منابع مورد نیاز بابت این وام‌های حمایتی تامین شده است.

کریمی قدوسی رقم این وام‌ها را تا سقف 30 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این وام قرض‌الحسنه بوده و کارمزد 2 درصدی دارد و مدت بازپرداخت آن نیز یک‌سال است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هدف اصلی پرداخت این وام را اصلاح ساختار اداری و مالی شرکت‌های بازی ساز دانست و اعلام کرد: جهت تسهیل در پرداخت این وام‌ها، امکان اعطای آن به نمایندگان معرفی شده حقیقی (مدیران عامل شرکت‌ها) وجود دارد.

هادی جعفری منفرد، معاون جدید حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز در همین رابطه افزود: اغلب امور اداری و تعاملات مورد نیاز انجام شده درخواست‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در مهر ماه با این شرکت‌هایی که با تقاضای وام‌شان موافقت شده تماس خواهیم گرفت تا نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا