اخبار بازی

ریمستر Batman: Return to Arkham تاخیر خورد

شرکت «Warner Bros» اعلام کرد که ریمستر «Batman: Return to Arkham» دیگر در تاریخ ۲۶ جولای که پیش‌تر مشخص شده بود، عرضه نخواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

آقای «Steve Grayson» یکی از اعضای شرکت «وارنر بروس» در انجمن رسمی این شرکت پیرامون این تاخیر سخنان زیر را بیان کرده است.

 

«پس از بررسی وضعیت پیشرفت پروژه، تیم حاضر در «WB Games» تصمیم گرفتند تا عرضه «Batman: Return to Arkham» را به تعویق انداخته و مدت زمان بیشتری برای «Virtuous Games» فراهم آورند تا این تیم یک تجربه کاملا پالیش شده از عناوین «Batman Arkham» ارائه کنند.

 

ما هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این عنوان نداشته و به محض مطمئن شدن از آنکه بازی برای عرضه آماده است، (تاریخ عرضه) آن را اعلام می‌کنیم. ما می‌دانیم که این خبر ناامید کننده‌ است، ولی احساس می‌کنیم که این زمان اضافه به تیم اجازه می‌دهد تا بهترین تجربه گیمینگ ممکن را برای هوادارانمان فراهم آورند.»

 

«Batman: Return to Arkham» یک عنوان کالکشن از سری بازی‌های بتمن برای کنسول‌های PS4 و X1 است، که شامل عناوین «بتمن: آرکهام آسایلم»، «بتمن آرکهام سیتی» و تمام محتویات قابل دانلودی خواهد بود که پس از عرضه برای این عناوین منتشر شدند. این بازی‌ها قرار است با موتور بازی‌سازی «Unreal Engine 4» برای عرضه در این کالشکن ریمستر شوند. این کالکشن قرار است به هنگام عرضه ۴۹.۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا