اخبار بازی

دیوید کیج قصد دارد تا با ویژگی‌های بصری Detroit، حد و مرزها را جابجا کند

آقای دیوید کیج [رئیس استودیوی Quantic Dream] در جدیدترین مصاحبه‌ی خود، در مورد موتور گرافیکی جدید تیم سازنده‌اش صحبت کرد که آن‌ها چگونه از این موتور گرافیکی برای ساخت بازی «Detroit: Become Human» بر روی PS4، بهره می‌برند. او گفت که این موتور گرافیکی جدید، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا گام بلندی در مورد سینماتوگرافی در بازی، بردارند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

او گفت: «ما می‌خواهیم که بیش از حد و مرزها عمل کنیم. بازی Detroit و موتور گرافیکی آن، این امکان را به ما می‌دهد تا ویژگی‌های بیشتری در مورد سینماتوگرافی را به طوری خاص ارائه دهیم. بنابراین، ما می‌خواهیم که بر روی نورپردازی واقعی، به طور خاصی کار کنیم. پس با توجه به این موضوع، ما از ابتدا یک موتور گرافیکی کاملا جدید را ساختیم.»

Quantic Dream بر روی یک سری از عناصر بصری جدید نیز کار کرده بود. عناصری از جمله پوست، شیدر مو و همچنین یک ویژگی بصری که وقتی نوری از پشت سر شخصیت‌های بازی تابش کند، گوش آن‌ها توسط نور درخشان می‌شود. «ما بر روی شیدر پوست، شیدر مو و شیدر گوش کار کرده بودیم. ما به طور واضح، بر روی این ویژگی کار کرده‌ایم که وقنی نور قوی از پشت سر شما به سمت‌تان تابش کند، باعث خواهد شد تا گوش شما قرمز شود.»

خیلی شفاف به نظر می‌رسد که Quantic Dream، بسیار برای این بازی زحمت می‌کشد تا «Detroit: Become Human» را زیبا جلوه دهد. دیود کیچ درک می‌کند که ممکن است برخی از مردم به این موارد و تکنولوژی به کار گرفته شده در بازی، اهمیتی ندهند که از نظر او مشکلی ندارد.
«ما با همه‌ی این تکنولوژی‌ها، بازی کردیم. نیازی نیست که بازیکن‌ها اهمیتی به همه‌ی آن‌ها دهند چرا که تنها برای علاقمندان و توسعه دهندگان، جالب است. ما امیدوار هستیم تا بازیکن‌ها و گیمرهایی که به این موارد [تکنولوژی به کار رفته در بازی] اهمیتی نمی‌دهند، از بازی و صحنه‌های سینمایی آن لذت ببرند.» 

«Detroit: Become Human» که داستان انسان‌ها و روبات‌ها را روایت می‌کند، به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می‌شود اما تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا