اخبار بازی

دو انحصاری جدید PS3 یعنی God of War IV و سایفون فیــــلتر 4 در ماه بعد معرفی می‌شوند.


طبق جدیدترین خبری که مجله انگلیسی PLAY در اخرین صفحه خود منتشر کرده است، دو عنوان انحصاری کنسول Playstation 3 یعنی God of War IV و سایفون فیــــلتر 4 در حال ساخت می‌باشند و گفته می‌شود این دو بازی در ماه فوریه به طور رسمی به هواداران معرفی خواهند شد.

مجله PLAY همچنین به ذکر این خبر که "امسال 10 بازی معرفی خواهند شد" اشاره کرد و در ادامه افزود، بازی سایفون فیــــلتر 4 در حال حاضر از سوی استودیو SCE London Studio در حال ساخت می‌باشد و احتمال می‌رود بازی در زمستان امسال روانه بازار شود. این خبرگذاری در ادامه افزود:

"طبق اطلاعاتی که جاسوس‌های ما در اختیارمان گذاشتن، Syphon 4 امسال معرفی و منتشر خواهد شد. منابع ما غالبا کم دچار اشتباه می‌شوند."

این خبرگذاری بعد از بازی Syphon 4، به بازی جدید God of War IV می‌پردازد و در خبر خود می‌افزاید: بازی GOW 4 در حال حاضر از سوی استودیو Sony Santa Monica در حال ساخت می‌باشد و احتمال می‌رود این بازی در ماه فوریه، با بازی Syphon 4 معرفی شود. طبق گفته مجله PLAY، استودیو Santa Monica در لیست کاری خود به دنبال یک کارگردان در بخش آنلاین بازی بوده است و اشاره کرده است که امکان بازی کردن آنلاین God of War IV با این درخواست استودیو بسیار زیاد می‌باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا