اخبار بازی

دومین بتای Call Of Duty: Infinite Warfare برای تمامی دارندگان PS4 در دسترس خواهد بود

نخستین نسخه‌ی بتای بازی مورد انتظار Call Of Duty: Infinite Warfare چندی پیش برای کسانی که این بازی را برای کنسول Playstation 4 پیش خرید کرده بودند، عرضه و مدت زمان آن به پایان رسید. اگرچه قرار است دومین نسخه‌ی بتای این بازی این آخر هفته برای دارندگان دو پلتفرم Playstation 4 و Xbox One عرضه شود، اما به نظر می‌رسد وضعیت این نسخه‌ی بتا نسبت به قبل تغییراتی داشته است.

در اصل، قرار بود دومین نسخه‌ی بتای این بازی برای دارندگان Playstation 4 و Xbox One که اقدام به پیش خرید این بازی برای پلتفرم‌شان کرده‌اند عرضه گردد،    اما حساب کاربری Call of Duty در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، خبر از تغییر وضعیت این نسخه‌ی بتا داده است. هم اکنون دارندگان PlayStation 4 می‌توانند به صورت کاملاً رایگان به تجربه‌ی این نسخه‌ی آزمایشی بپردازند و برای تجربه‌ی آن دیگر نیازی به پیش خرید آن نیست.

اما متاسفانه، دارندگان Xbox One وضعیتی مشابه دارندگان Playstation 4 نخواهند داشت و برای تجربه‌ی این نسخه‌ی بتا، همچنان باید اقدام به پیش خرید بازی مذکور کرده باشند. لازم به ذکر است که نسخه‌ی بتای Call Of Duty: Infinite Warfare برای دارندگان رایانه‌های شخصی منتشر نخواهد شد.

بازی Call Of Duty: Infinite Warfare به همراه نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty Modern Warfare روز جمعه 4 آبان ماه [4 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد گردید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا