اخبار بازی

دور ششم سرور اسپید تراوین در ایران آغاز شد

دور ششم سرور اسپید تراوین  آغاز شد. همان‌طور که سه ماه قبل نیز میزبان این سرور محبوب بوده‌ایم، می‌دانیم که استقبال از دور ششم سرور اسپید بازی استراتژیک تراوین بسیار بالا خواهد بود. این سرور سریع  از 2 مهر ماه و از ساعت 17:30 در ایران آغاز شده است.

در دور ششم سرور اسپید تراوین روند انجام تمام امور سریع‌تر از سرورهای معمولی است. شما با یک سرعت سه برابری می‌توانید بازی را به پایان برسانید و این یعنی بازی استراتژیک تراوین  به جای 11 ماه در 3 ماه به پایان می‌رسد. همین امر سبب تزریق یک هیجان مضاعف به این بازی خواهد شد که بازیکنان علاقه‌ی بسیاری به آن دارند.

سرورهای اسپید همیشه جزو پر هیجان ترین سروهای تراوین بوده اند زیرا تمام اتحادهای درون بازی برای ساخت ساختمان شگفتی‌های جهان و رساندن سطح آن به سطح 100 با یکدیگر به رقابت برمی خیزند، برخی از آنها با هم متحد می شوند و برخی دیگر بر علیه یکدیگر قیام می‌کنند، در دنیای پر تلاطم تراوین تنها اتحادهایی موفق می‌شوند که با هوش و ذکاوت خود دوستان و دشمنان صحیحی برای خود انتخاب می‌کنند، در نهایت اگر اتحادها و طرف‌های چهارگانه بازی نتوانند این دهکده اسرار آمیز را بسازند، قوم ناتارها که از آنها به قوم سیاه نیز یاد می‌شود شروع به توسعه و گسترش خواهد کرد و به زودی کل اتحادها و دهکده‌های دنیای تراوین را تسخیر خواهد کرد.

تراوین از قدیمی‌ترین بازی‌های آنلاین در سبک استراتژیک است که در ایران طرفداران بسیار دارد. این بازی استراتژیک با محوریت مبارزه  5 قوم باستانی برای ساخت امپراتوری شروع می‌شود. هر یک از این اقوام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. این ویژگی‌ها در لباس‌ها و پوشش، ساخت و ساز و شکل دهکده‌ها نمود بارزی دارد.

این اقوام باستانی در مسیر تهاجم، دفاع، ساخت و ساز و جمع آوری منابع  به رقابت و مبارزه می‌پردازند و در نهایت پیروز میدان قومی خواهد بود که بتواند با پیاده سازی استراتژی نیرومندتر بر دیگر اقوام چیره شود و همچنین دهکده شگفتی های جهان را بنا کند. ناگفته نماند در این مسیر، اتحاد با دیگر بازیکنان نیز یکی از استراتژی‌های کارساز است.

مدت زمان انجام معمول این بازی 11 ماه است ولی بر اساس سنت تراوین در هر فصل یک سرور اسپید راه اندازی می شود که این فاصله‌ی زمانی را به یک سوم کاهش می دهد. به همین علت است که محبوبیت سرور اسپید تراوین بسیار چشمگیر است.

یکی دیگر از عوامل پیروزی در دور ششم سرور اسپید تراوین ساخت ساختمانی به نام شگفتی‌های جهان است. هر بازیکنی که بتواند ساخت ساختمان شگفتی‌های جهان خود را سطح ۱۰۰ برساند، پیروز میدان خواهد شد.

استودیو بازی سازی سورنا با ساخت بستری مناسب در اینترنت ایران توانسته است رؤیای داشتن یک بازی آنلاین با سرعت اینترنت پایین را به حقیقت مبدل کند. به همین علت ما هر ساله شاهد استقبال خوبی از این بازی در هر کجای ایران  بوده‌ایم. سال قبل نتایج جالبی از این سرور داشتیم و منتظریم تا ببینیم تا بازیکنان هوشمند و استراتژیست در دور ششم سرور اسپید تراوین چه خواهند کرد؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا