اخبار بازی

داستان فیلم Warcraft در مورد Orcها علیه انسان ها خواهد بود

در جریان Blizzcon امسال کارگردان فیلم Warcraft یعنی Duncan Jones تایید کرد که بیشتر داستان فیلم در مورد رویارویی Orcها و انسان ها است که تا حدودی خاطرات نسخه اول بازی را تداعی می کند. همچنین حضور شخصیت های Anduin Lothar و Durotan در فیلم تایید شد.
در بازی Lothar رهبر گروه Alliance بوده و در مقابل Orcهای مهاجم ایستادگی می کرد و از آن طرف Durotan نیز اولین سردسته قبیله Frostwolf بود.
Duncan Jones که خود از گیمرهای حرفه ای Warcraft است اطمینان داد که داستان فیلم به هر دو جناح خواهد پرداخت. درجه بندی نهایی فیلم نیز احتمالا PG-13 خواهد بود اما Jones گفت صحنه هایی مخصوص بزرگسالان نیز در فیلم یافت می شود، وی برای مثال فیلم Dark Knight و صحنه جوکر و آن مداد معروف را به یاد آورد. از نظر ظاهری نیز فیلم ترکیبی از CGI و Live Action خواهد بود یعنی ملاقات Avatar با Game of Thrones. کارگردان فیلم حتی آن را با عنوان Gladiator نیز مقایسه کرد.
در جریان همایش بعضی از مکان هایی که در فیلم جای دارند، مشخص شد مانند Draenor ،Dalaran ،Ironforge و Stormwind و همچنین گفته شد که اکثر فیلم در Eastern Kingdoms اتفاق خواهد افتاد.
فیلم برداری این عنوان در سال آینده آغاز شده و احتمالا اوایل سال 2015 اکران می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا