اخبار بازی

خرده‌فروشی EB Games، از هدیه‌ی اختصاصی پیش‌خرید کنندگان The Last Guardian رونمایی کرد

بخش استرالیای خرده فروشی EB Games، از هدیه [پاداش] کسانی که عنوان انحصاری The Last Guardian را برای کنسول Playstation 4 [از طریق این خرده فروشی] پیش خرید می‌کنند، رونمایی کرد.؛ قطعاً این هدیه موجب خوشحالی طرفداران این بازی خواهد شد.

این خبر از طریق صفحه‌ی رسمی بخش استرالیای خرده فروشی EB Games در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک اعلام شده است؛ که به موجب آن، در صورت پیش خرید بازی The Last Guardian از طریق این خرده فروشی، به صورت انحصاری تصویر هنری این بازی را دریافت خواهید کرد.

اگر مایل به پیش خرید این بازی از طریق خرده فروشی EB Games هستید، می‌توانید از این نشانی استفاده کنید. البته شایان ذکر است که این پاداش تنها در صورت پیش خرید نسخه‌ی استاندارد این بازی قابل دستیابی‌ست و از طریق نسخه‌ی Collector’s Edition بازی The Last Guardian نمی‌توان به آن دست یافت.

البته باید اشاره کنیم که این پیش خرید ویژه تنها برای مدتی محدود قابل انجام است و از آنجایی که موجودی آن در انبار نیز به قدر کافی نیست، پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که تمایل به دریافت آن دارید، هرچه سریعتر اقدام کنید.

بازی مورد انتظار The Last Guardian به صورت انحصاری برای کنسول Playstation 4 در ماه دسامبر میلادی منتشر خواهد شد. عرضه‌ی این بازی پس از تاخیرهای فراوان صورت خواهد گرفت؛ پیش از این و در سال 2009 میلادی این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم Playstation 3 معرفی گشت اما برای مدتی طولانی‌ای خبری از آن نبود تا اینکه سونی تصمیم به احیای دوباره‌ی آن گرفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا