اخبار بازی

خالق Rayman شرکت Ubisoft را ترک خواهد کرد


همگی از مسایل پیش آمده و اتفاقات و اعتراضات درباره مولتی پلتفرم شدن Rayman Legends آگاه هستیم. تاخیر در عرضه این بازی و همچنین مولتی پلتفرم شدن Rayman باعث شد تا مدیران Ubisoft همراه با سازندگان Rayman‌ و گیمران به اعتراض بپردازند.

Michel Ancel خالق Rayman در فکر ترک شرکت Ubisoft است. دلایل او برای این کار این است:
Rayman Legends دوبار تاخیر خورده است. همچنین این بازی از انحصار Wii U خارج شده است. استدیو Ubisoft Montpellier دیگر از خود اختیاری ندارد.

Michel Ancel بعد از پایان پورت Rayman Legends بر روی Xbox 360 و PS3 به همراه 6 تن از کارکنان استدیو Ubisoft Montpellier شرکت Ubisoft را ترک می‌کنند تا آزادانه بر روی یک پروژه جدید با حمایت یک کمپانی دیگر اولین کار مستقل خود را شروع کنند. Ancel گفته است دوست دارد فشاری بر تیمش وارد نشود و در تصمیم گیری آزاد باشند. Ancel همیشه درباره خروج از Ubisoft صحبت می‌کرده است. اولین باری نیست که او چنین قصدی دارد تا الان نیز او در موقعیت خود در Ubisoft باقی مانده، این شرکت نیز به خوبی از موقعیت کلیدی این طراح آگاه است.
به تازگی منابع زیادی خروج این طراح را از Ubisoft بعد از پایان ساخت Rayman Legends تایید کرده‌اند. همکاران Ancel انتخاب‌های زیادی دارند آنان می‌توانند همراه او در پروژه جدیدش همکاری کنند یا در Ubisoft باقی بمانند. منابع همچنین اضافه کردند ترک یوبی‌سافت بستگی به موفقیت Rayman خواهد داشت.

بیشتر این مسایل مربوط به تاخیر Rayman Legends برای Wii U و مولتی پلتفرم شدن این بازی است. Ancel و تیم او نمی‌توانند درمورد پورت بازی برروی پلتفرم‌های دیگر تصمیم‌گیری کنند. منابع همچنین می‌گویند که Ubisoft و Nintendo برسر بازاریابی Rayman Legends به توافق نرسیده‌اند، این موضوع دلیل پورت بازی برای Xbox 360 و PS3 بوده است.

Ubisoft خیلی سریع این شایعه را از جانب خود و Ancel رد کرده است. ما باید تا عرضه Rayman Legeds ماه‌ها صبر کنیم تا ببینم این شایعه درست است یا خیر.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا