اخبار بازی

حذف عبارت “به‌روزرسانی‌های رایگان” از صفحه‌ی استیم Dragon Ball Xenoverse 2

اکثر شرکت‌ها تا پیش از انتشار یک بازی مواضع و تصمیم‌های خود را تغییر می‌دهند اما این موضوع برای شرکت Bandai Namco [با بازی Dragon Ball Xenoverse 2] صدق نمی‌کند چراکه این شرکت تصمیم قبلی خود را پس از انتشار این بازی تغییر داده که به طور قطع به مذاق بازیکنان و علاقه‌مندان خوش نخواهد آمد.

قبل از انتشار بازی Dragon Ball Xenoverse 2 [وحتی مدتی پس از آن]، در صفحه‌ی استیم [Steam] این بازی عنوان شده بود که این بازی تا یک سال پس از انتشار پشتیبانی خواهد شد و شاهد انتشار به‌روز‌رسانی‌های رایگان برای آن خواهیم بود؛ اما هم‌اکنون این عبارت به "پشتیبانی تا یک سال پس از انتشار بازی" تغییر کرده که گویای این مورد است که دیگر شاهد انتشار به‌روزرسانی رایگان برای آن نخواهیم بود.

نکته‌ی جالب اما این است که پشتیبانی تا یک سال پس از انتشار بازی نیز به 6 ماه تغییر کرده بود که اما در نهایت به حالت قبل بازگشت.

باید منتظر اعلام رسمی شرکت Bandai Namco بمانیم تا بدانیم آیا هنوز این شرکت تصمیمی برای انتشار به‌روزرسانی‌های رایگان برای Dragon Ball Xenoverse 2 خواهد داشت یا خیر. بازی Dragon Ball Xenoverse 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی قابل دسترس است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا