اخبار بازی

جزئیاتی از بازی جدید Bungie فاش شد

اطلاعات جدیدی امروز در رابطه با بازی جدید استودیو Bungie یعنی Destiny بر روی اینترنت منتشر شده است و در همین راستا، Bungie صحت این اطلاعات را تایید کرد.

 

این اطلاعات که بر روی سایت IGN منتشر شده است، از جزئیاتی از داستان و همچنین تعدادی عکس جدید از این عنوان، رونمایی کرده است. در پاسخ به این لیک شدن اطلاعات، Bungie به صورت رسمی عکسی از این عنوان به همراه اطلاعاتی منتشر کرد:

 

" بله. درست است. ما کاملا آماده نبودیم اما به زودی خواهیم بود. انتظار برای رونمایی از چیزی که مدت ها مشغول آن بودیم بسیار سخت است و ما حتی شروع هم نکرده ایم."

 

این اطلاعات از اسنادی منتشر شده است که یک آژانس تبلیغاتی به عنوان بخشی از معرفی این بازی آماده کرده بوده است. به همراه این اطلاعات، توضیحاتی به شرح زیر آورده شده است:

 

" داستان ما 700 سال پس از زمان حاضر بر روی کره زمین و در شهر Last City و در منظومه ای که با بقایای عصر طلایی انسان ها پوشانده شده است، به وقوع می‌پیوندد. سفینه ای بیگانه، عظیم و مرموز همانند 'ماه دوم' بر زمین سایه افکنده است. هیچ کس نمی‌داند از کجا و به چه دلیل به این جا آمده است اما آن به عنوان محافظ ما خواهد بود. در همین هنگام، هیولاهایی بیگانه و عجیب به منظور اشغال زمین و این شهر به زمین هجوم می‌آورند. ما شوالیه های جوانی هستیم که ماموریت حفاظت از انسانیت و کشف منبع این موجودات و نابودی آن را بر عهده داریم."

 

در این اسناد تبلیغاتی، این سفینه بیگانه 'مسافر' نامیده می‌شود. گفته می‌شود که استودیو Bungie با Destiny سعی در خلق دنیایی ملموس همانند دنیای Star Wars را دارد.

 

 آقای  اJason Jones از بنیان گذاران این استودیو در وصف Destiny گفت: " این عنوان برای کودک هفت ساله درون شما ساخته شده است. ما می‌خواهیم که این بازی همانند یک ماجراجویی افسانه ای باشد."

 

Bungie همچنین اشاره کرد که یکی از دلایلی که این استودیو تصمیم به همکاری با کمپانی Activision گرفته است، به دلیل زیر ساخت های چشم گیر آنلاین این کمپانی بوده است که منجر به این شد بسیاری از مردم بر این عقیده باشند که عنوان بعدی Bungie یک بازی MMO خواهد بود. در این اطلاعات آورده شده که گیم پلی این بازی درون مایه ای چندنفره و اجتماعی و دنیایی برای کشف کردن با دوستان خود، چه دوستان جدید و چه دوستان قدیم، خواهد داشت. این مورد باعث شده که این شایعات قوت گیرند.

 

گفته شده است که این عنوان برای PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا