اخبار بازی

جدید ترین کامپیوتر بدون کیس 16 اینچی ایسوس عرضه شد

Asus 1620

 

این کامپیوتر بدون کیس به پردازنده Intel Celeron  و پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل مجهز شده است و حداکثر از 8 گیگابایت حافظه و 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز پشتیبانی میکند. نمایشگر LED این کامپیوتر از کیفیت مناسب برخوردار بوده و وضوح تصویر در این نمایشگر 15.6 اینچی با قابلیت لمس ده انگشتی 1366×768 پیکسل میباشد. کاربران برای اتصال لوازم و دستگاه های جانبی نیز با محدودیتی مواجه نخواهند بود. در کنار بدنه دستگاه دو پورت USB 3.0 ، اسلات کارت خوان و ورودی هدفون و میکروفون تعبیه شده است. پشت بدنه دستگاه نیز به دو پورت USB 2.0 ، خروجی HDMI و VGA و دو پورت COM مجهز میباشد تا تنوع امکانات اتصالی ET1620 را کامل کنند.

Asus ET1620

همان گونه که پیش تر بدان اشاره شد ET1620 یک دستگاه قابل حمل و سبک است و تنها 2 کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با بسیاری از لپتاپ های موجود در بازار نیز سبک تر میباشد. به علاوه وجود قابلیت VESA امکان اتصال این دستگاه را به دیوار و هر سطح دیگر میسر می سازد و پایه نگه دارنده آن نیز طراحی انعطاف پذیری دارد که این کار را بدون هیچگونه مشکلی برای شما امکان پذیر میسازد.

این موضوع این دستگاه را بیش از پیش برای مصارف تجاری ،مانند استفاده در بیمارستان ها، مراکز خرید ،اداره جات ، بانک ها، مراکز تجاری و غیره مناسب می نماید.

یکی از ویژگی های این کامپیوتر بدون کیس که نمی توان آن را نادیده گرفت ویژگی NFC است، که تبادل اطلاعات و فایل ها را میان ET1620 و هر دستگاه دیگری که از NFC پشتیبانی میکند را به سرعت و سادگی امکانپذیر میسازد.

 

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا