اخبار بازی

جام جهانی ماد کردن کیس های CoolerMaster

شرکت کولر مستر در روز بیست و ششم ژانویه سال جاری از برگزاری مسابقاتی تحت عنوان Case-mode world series 2016 یا جام جهانی کیس مادینگ 2016 خبر داد تا فعالان هنر و حرفه "ماد کردن کیس" برای رسیدن به 30,000 دلار جایزه نقدی و غیر نقدی رقابت کنند.

به گفته Michelle Wu ، ماد کردن کیس در سالیان اخیر رشد قابل توجهی داشته و در همه نقاط دنیا محبوبیت بالایی پیدا کرده است ، برگزاری این مسابقات مانند سوخت رسانی به این حرفه نوپاست که روحیه خلاقیت در ماد کردن کیس و قطعات را در علاقمندان به این رشته بیدار میکند تا زمینه شکوفایی استعداد های افراد فراهم شود. امسال نیز ما با برگزاری مسابقات بصورت کارگاه های محلی در گوشه و کنار دنیا به کمک اسپانسرهایمان قصد داریم جامعه ماد کنندگان را بیش از پیش فعال کنیم.

  هیئت داوران این دوره از مسابقات خود نیز از نامهای شناخته شده رشته Case Modding هستند ، Ermanno Bonandini از ایتالیا ، Ronnie Hara از برزیل ، Richard Keirsgieter از هلند ، Anthony leather از بریتانیا و Richard Surrozand از ایالات متحده آمریکا که با توجه به مهارت ها و نظرات اسپانسر ها ، امتیازات کاربران را بر حسب چهار مورد : میزان پیچیدگی ، نوع طراحی ، اصالت و ظاهر کلی محاسبه می کند.

 src=/files/Cooler%20Master.jpg /></span></p><p dir=RTL style=text-align:center> </p><p dir=RTL>جوایز بی نظیری نیز معادل 30 هزار دلار برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است اما برنده شدن این جوایز تنها دلیل حضور پرقدرت شرکت کنندگان در این مسابقات نیست بلکه کیس مادِر ها می توانند خلاقیت و اشتیاق را در طراحی های نوین خود با دیگر افراد شرکت کننده ، بازدید کنندگان و همچنین دنبال کنندگان جهانی اخبار این مسابقات به اشتراک بگذارند.گفتنیست عکسهای با کیفیتِ  کیس های ماد شده در اختیاز بازدید کنندگان تحت وب از طریق ماکروسایت مربوط به این مسابقات  قرار خواهد گرفت. برای اطلاعات بیشتر به سایت<span dir=LTR> :</span></p><p dir=RTL><span dir=LTR>http://mod.coolermaster.com/en-us</span></p><p dir=RTL>مراجعه فرمایید.</p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=امیر پارسا1394-11-10

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا