اخبار بازی

توسعه‌ی برابر بازی Titanfall 2 برای تمامی پلتفرم‌های مقصدش

بازی Titanfall 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های شوتر اول شخص 2016 است. با این نسخه استودیوی Respawn جامعه‌ی مخاطبین خود را گسترده‌تر از قبل کرده چرا که این نسخه در کنار Xbox One و PC برای کنسول پرفروش PS4 نیز منتشر خواهد شد. نسخه‌ی آزمایشی بازی چندی پیش در دسترس طرفداران قرار گرفت و قطعاً استودیوی Respawn و EA با دریافت پیشنهادات و بازخورد بازیکنان در حال بر طرف کردن مشکلات و اجرای ایده‌های تازه هستند که احتمال تاخیر عرضه‌ی بازی در صورت وجود مشکلات نیز دور از انتظار نیست.

در گفتگوی اخیری که Joel Emslie کارگردان هنری این بازی با وب‌سایت DualShockers داشته، اطلاعاتی از پلتفرم اصلی بازی برای توسعه، رزولوشن نهایی بازی و دیگر موارد مربوطه بدست آمده که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

هنگامی که از Joel پرسیده شد که آیا با توجه به رابطه‌ی نزدیک Respawn با مایکروسافت و همانند نسخه‌ی اصلی بازی کنسول Xbox One پلتفرم اصلی این بازی برای توسعه خواهد بود یا خیر؟ او در پاسخ اعلام کرد که Xbox One پلتفرم اصلی بازی Titanfall 2 نخواهد بود و این بازی برای هر سه پلتفرم مقصدش به صورت مساوی توسعه داده می‌شود.

" در حال حاضر این موردی عجیب است، من فکر می‌کنم که همه چیز در این بازی به صورت پشت سر هم ساخته می‌شود. می‌دانید، با جدول زمانی فشرده‌ای که ما برای توسعه‌ی این بازی در نظر گرفته‌ایم، ما همیشه همه چیز را به صورت همزمان توسعه می‌دهیم بنابراین هیچ پلتفرم اصلی‌ای برای توسعه وجود ندارد. رویکرد ما در قبال همه‌ی پلتفرم‌های مقصد برابر است و این موجب کیفیت برابر آن‌ها خواهد شد. "

هنگامی که در مورد رزولوشن [Resolution] و نرخ فریم ریت Titanfall 2 از او سوال شد، Emslie در این مورد اعلام کرد که هنوز برای صحبت در این مورد [رزولوشن نهایی] خیلی زود است اما تیم توسعه‌ی این بازی نرخ فریم ریت 60 بر ثانیه را برای تمامی بخش‌های آن در نظر گرفته است.

" صلاحیت هر چیزی [ویژگی] که در بازی قرار می‌دهیم به صورت کامل بررسی می‌شود تا مطمئن باشیم که آن‌[ها] به خوبی عمل می‌کنند، و این شامل رزولوشن نیز می‌شود. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازی در هر دو بخش تک نفره و چند نفره با نرخ فریم ریت 60 بر ثانیه اجرا خواهد شد. در واقع تلاش [اصلی] ما برای [عملی کردن] این مورد است. این واقعاً هدف بزرگی که در ذهن داریم. ما احساس می‌کنیم که Titanfall با نرخ فریم 60 بر ثانیه به بهترین صورت اجرا می‌شود. "

قطعاً دانستن این نکته که اولویت استودیوی Respawn نرخ فریم ریت 60 برثانیه است یادآور می‌شود که توسعه‌ی این بازی در مسیر درستی قرار دارد. بازی Titanfall 2 در تاریخ جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا