اخبار بازی

تنها نیمه ابتدایی Final Fantasy XV دنیای باز خواهد بود

در طول مصاحبه‌ای با سایت «فامیتسو»، کارگردان بازی «فینال فنتزی ۱۵» آقای «هاجیمه تاباتا»، به سوالاتی پیرامون این عنوان نقش آفرینی جواب داده و کمی در مورد آنکه چگونه این عنوان یک بازی کاملا Open World (دنیای باز) نخواهد بود، سخن گفت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«فامیتسو» موقعیت آن را داشت که تا چپتر سوم این عنوان را تجربه کرده و از آقای «تاباتا» پرسید که (تا به اینجا) چه مقدار از تمام بازی را انجام داده‌اند. آقای «تاباتا» این سوال را چنین جواب دادند.

 

«فکر کنم (سه چپتر ابتدایی) نزدیک ۱۵٪ بازی را پوشش می‌دهند. چپترهای بازی از ۰ تا ۱۵ هستند.»

 

با در نظر گرفتن میزان بسیار زیاد محتویاتی که در سه چپتر ابتدایی این عنوان مشاهده کردند، «فامیتسو» این سوال را مطرح می‌کند که آیا از ابتدا تا چپتر انتهای بازی به همین صورت خواهد بود یا نه. آقای «تاباتا» سخنان زیر را در جواب سوال مطرح شده، بیان می‌کنند.

 

«ساختمان کلی عنوان «فینال فنتزی ۱۵» شامل هر دو بخش دنیای باز و بخش‌های خطی خواهد بود. نیمه ابتدایی این عنوان به صورت دنیای باز بوده در صورتی که داستان در نیمه دوم مسیری خطی را در پیش می‌گیرد. به این ترتیب، شما با جمع و جور شدن داستان از (طراحی) دنیای باز خسته نشده، پس ما آن را جوری طراحی کردیم که شما بتوانید همانند یک «فینال فنتزی» سنتی نیز آن را بازی کرده و جلو ببرید. اگر شما نیمه ابتدایی و تنها بخش اصلی نیمه دوم را بازی کنید، به نظرم مدت زمان تخمین زده شده (برای اتمام بازی) نزدیک به ۴۰-۵۰ ساعت خواهد بود.»

 

«فینال فنتزی ۱۵» قرار است ۲۹ نوامبر به صورت جهانی بر روی PS4 و Xbox One عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا