اخبار بازی

تمامی محتویات قابل دانلود بخش چند نفره Uncharted 4 رایگان خواهند بود

شرکت «سونی» و استدیوی «ناتی داگ» از رایگان بودن، نقشه، مودها و تمامی محتویات قابل دانلود بخش چند نفره «آنچارتد ۴»، خبر دادند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

علاوه بر موارد ذکر شده، تمامی آیتم‌های موجود در فروشگاه درون بازی از طریق گیم‌پلی قابل باز شدن خواهند بود، بدین معنی که نیازی نیست برای هیچ آیتمی پول خرج کرده و توانایی باز کردن همگی آیتم‌ها از طریق گیم‌پلی را خواهید داشت.

 

طراح ارشد «آنچارتد ۴»، آقای «Rober Cogburn» در مورد این تصمیم شرکت «ناتی داگ»، سخنان زیر را گفتند.

 

«(این تصمیم) به این معناست که بازیکنان بخش چند نفره «آنچارتد ۴» با عرضه محتویات قابل دانلود مختلف، چند تکه نمی‌شوند و همچنین این پاداشی خواهد بود برای افرادی که به این عنوان وفادار مانده و به بازی کردن بخش چند نفره آن، ادامه داده‌اند.

 

برنامه ما برای عرضه محتویات قابل دانلود «آنچارتد ۴»، نشان دهنده یک جهت کاملا جدید برای «ناتی داگ» است، و ما اطمینان داریم که این تصمیم تاثیر بسیار خوبی بر «آنچارتد ۴» گذاشته و بخش آنلاین این عنوان را تا مدت‌ها فعال نگه‌ می‌دارد.»

 

در ادامه می‌توانید برنامه زمانبندی شرکت «ناتی داگ» برای عرضه محتویات قابل دانلود بخش چند نفره، پس از عرضه عنوان «آنچارتد ۴» را مشاهده کنید. 
 

 src=https://www.8pic.ir/images/9ooi8kguhcdf70pgt26k.jpg /></p><p> </p><p>همانگونه که پیش‌تر اشاره شد، تمامی محتویات موجود در این برنامه به صورت کاملا رایگان قابل دسترسی خواهند بود. «Uncharted 4: A Thief's End» قرار است هفته آینده در ۱۰ام می به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود.</p><p><a class=om-news-src href=http://gematsu.com/2016/05/uncharted-4-post-launch-multiplayer-maps-modes-free>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=علی سالمی1395-02-14

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا