اخبار بازی

تریلری جدید از بازی ترسناک Call of Cthulhu منتشر شد

Focus Home Interactive و Cyanide Studio تریلری جدید از عنوان ترسناک Call of Cthulhu به نام Depths of Madness منتشر کردند.در ادامه خبر با بازی سنتر همراه باشید.

شما Edward Pierce هستید، یک کهنه سرباز که تبدیل به کاراگاهی خصوصی شده است. محل اتفاقات بازی در دهه 20 میلادی و در شهر بوستون امریکا است. شما استخدام شده اید تا علت مرگ زنی به نام Sarah Hawkins و خانواده اش را در جزیره Dark Water پیدا کنید. به زودی سرنخ های پیدا شده، شما را به وقایع ماوراء الطبیعه می کشد، جایی که واقعیت و توهم با هم ترکیب شده، یا اینکه این واقعیت ثمره خیال پردازی است.
رانده شده توسط این ایده که انسان های بی ربط در جهانی پر از وحشت غیر قابل تصور پر شده است. آثار تاریک اچ. پی. لاوکرفت (H. P. Lovecraft) نویسنده بزرگ آمریکایی در ژانر وحشت، نزدیک به یک قرن است که تصورات ترسناکی را در کتاب های خود جمع کرده است. کتاب Call of Cthulhu به طور کامل پذیرای این اصول است که شما را در موقعیتی های مانند مبارزه برای فهمیدن اتفاقاتی که خارج از درک انسان است. برای برملا کردن راز این جزیره، شما باید قدم در مسیری مرگبار و دیوانه کننده بگذارید که با افسانه های Cthulhu ادغام شده است. وقتی که سرنخ ها شما به مرکز اصلی اتقاقات می رساند شما شروع به شک کردن به همه چیز خواهید کرد. به شما قول می دهیم عنوان Call of Cthulhu تجربه ترسناک و تاریکی برای طرفداران اچ. پی. لاوکرفت (H. P. Lovecraft) خواهد بود.
 
 
 
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا