اخبار بازی

تحریمی دیگر ؛ Game و Gamestation دیگر مدلهای قدیمی Xbox 360 را نمی فروشند .

بعد از خبری که از سوی بازار ژاپن مبنی بر فروش نرفتن این کنسول و ناموفق بودن ان در این بازار ؛ اینبار نیز خبر از اروپا رسید . طبق خبری که سایت "Eurogamer" ان را منتشر کرده است ، دو شرکت بزرگ فروش بازیها با نام "Game و Gamestation" دیگر نسخه های قدیمی شرکت ماکروسافت یعنی "Xbox 360 Core" ، مدلهای "Arcade" و همچنین انهایی که 20 گیگ و بدون "HDMI" بودند را نه میفروشند و پیش فروش میکنند .

سخنگوی "Gamestation" به "Eurogamer" اذعان کرد که دیگر مدلهای ذکر شده در بالا را نمیفروشد و این به خاطر این است که تعمیرات انها هزینه بالایی دارد و همچنین به علت نا کارامدی و شکست خوردن انها از فروش اینگونه مدلهای 360 خودداری میکنند. ولی همچنان تجارت خود را با این کنسول به پایان نمیرسانند و تمرکز خود را معطوف سری جدید این کنسول یعنی slim کرده اند .
بیشترین دلیل این مسئله که سخنگوی "Game" به "Eurogamer" گفته است این میباشد که دیگر مردم به دنبال خرید نسخه های قدیمی نیستند و انها تمرکز و فکر خود را برای خرید ورژنهای جدید متمرکز کرده اند .

در حال حاظر بهترین نسخه 360 را همین slim میتوان گفت که برخی از مشکلات سه چراغ شدن کنسولهای قدیمی که بسیار مورد انتقاد بود را بر طرف کرده است .

مدل CORE : این کنسول دارای مشکلات فراوانی بود که سه چراغه شدن ان بیشترین مشکل بود و مادر بردهای که بر روی این کنسول گزاشته شده بود از نوع Launch بودند و فاقد خروجی HDMI بودند .

مدل ARCADE : نیز جانشین مدلهای CORE بودند که بسیار نواقص سری قبل را گرفتن و با جا دادن مادربرهایی چون ZEPHYR و FALCON توانست بهبود بهتری یابد و خروجی HDMI را نیز پشتیبانی میکرد .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا