اخبار بازی

تاریخ عرضه‌ی قسمت پنجم Batman: The Telltale Series مشخص شد

سری بازی Batman: The Telltale Series از استودیوی Telltale Games یکی از اقتباس‌های خوب و منحصر به فرد از داستان‌های شوالیه‌ی تاریکی‌ست که البته نخستین فصل آن به زودی به اتمام می‌رسد. قسمت پنجم این سری، که تحت عنوان City of Light شناخته می‌شود، هفته‌ی آینده و در روز سه شنبه 23 آذر ماه [13 دسامبر میلادی] برای پلتفرم‌های مقصدش عرضه خواهد شد.

در روز مقرر، این قسمت برای پلتفرم‌های PlayStation 3، PlayStation 4، Xbox 360، Xbox One و دستگاه‌های Android و iOS و همچنین رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز و مک منتشر خواهد شد. Telltale در رابطه با این قسمت نهایی اعلام کرده است که بازیکنان به جاهایی سر خواهند زد که خلاف انتخاب‌هایشان در دو قسمت قبلی این سری‌ست و از این امر کاملاً شگفت زده خواهند شد.

چهار قسمت قبلی این سری در حال حاضر برای پلتفرم‌های مقصد ذکر شده در بالا در دسترس قرار دارد و همانطور که اشاره شد، قسمت پنجم این سری نیز در روز 23 آذر [13 دسامبر میلادی] عرضه خواهد شد. مشکلات نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی تاکنون برطرف شده و اینک بهترین زمان برای تجربه‌ی این اقتباس عالی از یکی از شخصیت‌های افسانه‌ای کامیک بوک‌هاست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا