اخبار بازی

تاریخ انتشار نسخه‌های بتای Dragon Ball Xenoverse 2 مشخص شد

شرکت Bandai Namco تاریخ انتشار نسخه‌های بتای خصوصی و عمومی بازی Dragon Ball Xenoverse 2 را اعلام کرد. این تاریخ‌های مشخص شده مخصوص کشور ژاپن است اما این نسخه‌های بتا برای عموم مردم در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت. این شرکت همچنین یادآور شد که این نسخه‌ها تنها برای دارندگان کنسول PS4 منتشر خواهد شد و کسانی که تمایل به اجرای آن بر روی Xbox One یا PC را دارند از این امر محروم می‌مانند.

بنا بر اعلامیه‌ی رسمی Bandai Namco بر روی صفحه‌ی توییتر این شرکت، بتای محدود بازی Dragon Ball Xenoverse 2 از تاریخ شنبه 17 مهر [8 اکتبر میلادی] و در ساعت 17 به وقت کشور ژاپن آغاز خواهد شد و تا ساعت 17روز 19 مهر ماه [10 اکتبر] ادامه خواهد داشت. این نسخه‌ی بتا تنها در دسترس تعداد محدودی از علاقه‌مندان این بازی قرار خواهد گرفت.

کسانی که قادر به تجربه‌ی نسخه‌ی بتای خصوصی این بازی نشده‌اند، می‌توانند بتای عمومی Dragon Ball Xenoverse 2 را که از ساعت 17 [به وقت ژاپن] روز جمعه 23 مهر ماه [14 اکتبر] آغاز و تا 26 مهر [17 اکتبر] جریان خواهد داشت، را تجربه کنند.

برای کسانی که نسخه‌ی بتای عمومی Dragon Ball Xenoverse 2 را تجربه می‌کنند، یک آیتم ویژه که در نسخه‌ی نهایی بازی قابل استفاده خواهد بود در نظر گرفته شده است. همچنین در دوره‌ی برگزاری بتای عمومی این بازی شاهد برگزاری مسابقات گروهی نیز خواهیم بود.

بازی Dragon Ball Xenoverse 2 برای عرضه در تاریخ سه شنبه 4 آبان ماه [25 اکتبر میلادی] برنامه ریزی شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا