اخبار بازی

بیش از 50 تیم خارجی و تمامی 1st Party ها در حال ساخت بازی انحصاری برای Play Station

کنفرانس دیروز سونی در Gamescom دارای ویژگی و صحنه چندان راضی کننده ای نبود ولی با این حال خبر های خوبی در راه هستند.
آقای Michael Denny عضو بخش اروپایی شرکت سونی در کنفرانس دیروز اعلام نمود که بیش از 50 سازنده در حال ساخت بازی انحصاری برای خانواده Play Station بوده و با سونی همکاری می‌کنند.
وی در این باره اذعان نمود: "سازنده و طراح PS4 کنسولی برای بازی‌ باز ها ساخته و مهم نیست بازی ها بزرگ یا کوچک هستند؛ مهم این است که تا زمانی که این عناوین جالب و مفرح باشند، کنسول Play Station 4 بهترین پلتفرم است. به لطف عناوین Indie تیم ما آزادی عملی ساختن ایده ها و قرار دادن آن ها در بازی را دارد که این مورد را هیچ وقت تجربه نکرده بودند. ما 14 استویدو در 3 قاره داریم که تمامی آن ها در آینده نقش خود را در چرخه PS4 ایفا خواهند نمود؛ در حال حاضر تمامی تیم های ما از جمله Santa Monica ،Media Molecule و Naughty Dog در حال ساخت بازی هستند."
Denny افزود: "به علاوه ما در حال همکاری با یک شبکه بالغ بر بیش از 50 تیم خارجی هستیم که آن ها نیز برای پلتفرم های Play Station بازی سازی می‌کنند. فقط کمیت این عناوین در نظر ما نبوده و وسعت کاری بزرگ این شبکه، باعث تنوع در محتوای بازی ها نیز می‌شود. بیش از نیمی از این تیم ها در اروپا قرار دارند که این امتیاز را به ما می‌دهند تا با بهترین استعداد های انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، سوئد، فنلاند، هلند، لهستان و آلمان کار کنیم که این وسعت کاری باعث می‌شود بازی باز ها انواع و اقسام سلایق قسمت های مختلف اروپا و تاریخ و تمدن آن ها را تجربه کنند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا