اخبار بازی

برگزاری جشن سالگرد ۲۵ سالگی سری Sonic توسط SEGA

شرکت «سگا» دیروز در طول فستیوال «SXSW»، از برگزاری جشن سالگردی ۲۵ سالگی سری «سونیک» در ۲۲ام جولای خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

طبق بیانیه رسمی «سگا»، این جشن قرار است «دیدی اختصاصی به آینده سری سونیک» را برای شرکت کنندگان فراهم آورد. همچنین «آرون وبر» از شرکت «سگا» نیز، در مورد این مراسم سخنان زیر را گفت.

 

«اگر منتظر معرفی یک بازی جدید هستید- نمی‌گویم حتما در این جشن بازی جدیدی معرفی خواهد شد، ولی احتمالا باید در این جشن شرکت کنید.»

 

در ادامه می‌توانید بیانیه رسمی شرکت «سگا» پیرامون این جشن را بخوانید.

 

«سالگرد ۲۵ سالگی سونیک را در مهمانی رسمی ما در تالار «House of Blues» در طول مراسم کامیک کان شهر سندیگو، جشن بگیرید! مهمان‌های ویژه، اجرای موسیقی توسط «Crush 40» و «Hyper Potions»، کالا‌های اختصاصی مراسم ۲۵ سالگی و یک عالمه اتفاقات دیگر انتظار شما را می‌کشند!

 

غذا توسط تالار سرو خواهد شد، و بلیط شما همچنین هزینه کالا‌های مخصوصی که در طول مراسم عرضه می‌کنیم را پوشش خواهد داد. به ما ملحق شوید تا گذشته را جشن گرفته و دید اختصاصی به آینده سری سونیک داشته باشیم.»

 

این مراسم ۴ ساعته قرار است، ۲۲ام جولای سال جاری در تالار «House of Blues» شهر «سندیگو»، در ساعت 5:30 دقیقه بامداد به وقت تهران برگزار شود. علاقه‌مندان می‌توانند هم اکنون از اینجا، نسبت به خرید بلیط این مراسم اقدام نمایند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا